مدیران مدارس، خانواده ها را به آموزش حضوری ترغیب نمایند

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، خبرنگاران/البرز معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: با توجه به اینکه حدود 95 درصد کادر آموزش و پرورش و بخش زیادی از دانش آموزان استان در مقابل کرونا واکسینه شده اند، طبق بخشنامه وزارت آموزش و پرورش سیاست مدیران مدارس بر ترغیب و تشویق دانش آموزان به آموزش حضوری خواهد بود.

مدیران مدارس، خانواده ها را به آموزش حضوری ترغیب نمایند

یونس جاوید نسب در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه سیاست آموزش و پرورش بر حضوری شدن کلاس های درس در تمام مقاطع تحصیلی است، اظهار کرد: همه می دانیم آموزش مجازی طی دو سال گذشته هم به بحث کیفیت آموزش آسیب وارد نموده و هم باعث تضعیف مهارت های ارتباطی دانش آموزان شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حدود 95 درصد کادر آموزش و پرورش و بخش زیادی از دانش آموزان استان در مقابل کرونا واکسینه شده اند، طبق بخشنامه وزارت آموزش و پرورش سیاست مدیران مدارس بر ترغیب و تشویق دانش آموزان به آموزش حضوری خواهد بود.

وی اضافه نمود: البته باید گفت هنوز اجباری برای حضور متقن دانش آموزان در سرکلاس های درس نیست و مدیران نمی توانند دانش آموزان را به آموزش حضوری مجبور نمایند.

جاوید نسب تاکید نمود: هم والدینی که اعتقاد دارند حضور فرزندشان در کلاس های درس خطرآفرین است و هم والدینی که با استدلال اینکه همه چیز در جامعه عادی شده، می خواهند فرزندشان را به مدرسه بفرستند، حق دارند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: با حضوری شدن آموزش ها این طور نیست که شبکه شاد تعطیل گردد و دانش آموزانی که به هر علت نمی خواهند سرکلاس ها حاضر شوند می توانند به صورت مجازی آموزش ببینند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه آیا دانش آموزانی که به مدرسه می فرایند حتما باید لباس فرم تهیه نمایند، گفت: هیچ اجباری در این خصوص نیست و دانش آموزان می توانند یا از لباس فرم سال های قبل خود و یا هر لباسی که متناسب با چهارچوب مدرسه است، استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1236

به "مدیران مدارس، خانواده ها را به آموزش حضوری ترغیب نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران مدارس، خانواده ها را به آموزش حضوری ترغیب نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید