لوکس ترین خودرو های دنیا در عربستان

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، موسم ریاض که از 20 اکتبر در عربستان سعودی آغاز شده، در ماه اول پذیرای سه میلیون بازدیدکننده بوده است.

لوکس ترین خودرو های دنیا در عربستان

به گزارش خبرنگاران، از مهم ترین رویداد های این جشنواره در ماه نوامبر نمایشگاه خودرو ریاض بود که در آن 600 مدل از کمیاب ترین، لوکس ترین و سریع ترین خودرو های کلاسیک و مدرن دنیا به نمایش گذاشته شد.

گران قیمت ترین خودروی این نمایشگاه یک خودروی فراری 250 GTO است که حدود 106 میلیون دلار قیمت دارد.

برگزاری جشنوار دنیای خودرو فراری موسوم به اسکودریا دیگر برنامه هیجان انگیز این رویداد خواهد بود و در اواخر ماه نوامبر، تیم رانندگان فرمول یک فراری نمایش هایی زنده و روزانه برگزار خواهند کرد.

جشنواره بزرگ موسم ریاض که تا مارس 2022 ادامه دارد، میزبان 9 نمایشگاه بین المللی برای بچه ها، متخصصان، کارآفرینان، علاقه مندان فرهنگ و هنر، بازی های الکترونیکی و فناوری خواهد بود.

از زمان شروع جشنواره و بازگشایی مراکز تفریحی مثل سرزمین عجایب زمستانی و سافاری (گردشگری با ماشین در دل طبیعت بکر برای بیابان گردی یا تماشای دشت ها) ریاض، نه تنها ساکنان محلی بلکه مسافران زیادی از سراسر دنیا به مرکز عربستان سفر کردند.

در جشنواره اسباب بازی، بچه ها شخصیت هایی برنامه های تلویزیونی موردعلاقه خود را از نزدیک می بینند.

موسم ریاض که با شعار بیشتر تصور کن! برگزار شده است، برگزاری 70 کنسرت موسیقی عربی، شش کنسرت بین المللی، 10 نمایشگاه، 350 نمایش تئاتر، 18 نمایش عربی و شش نمایش بین المللی را در برنامه دارد. این جشنواره بزرگ که قبلا میزبان یک قهرمانی دبلیو دبلیو ایی (WWE Championship) بوده است، در سال 2021 دو مسابقه بین المللی دیگر را میزبانی خواهد نمود.

براساس آمار های وب سایت موسم ریاض، این جشنواره که با هدف توسعه گردشگری عربستان شروع شده، در کنار بازدهی مالی و بعلاوه ورود سرمایه های خارجی، تا به امروز فرصت های شغلی زیادی هم به وجود آورده است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1165

به "لوکس ترین خودرو های دنیا در عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین خودرو های دنیا در عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید