خودروی 3 میلیون دلاری از ساختمان 57 طبقه بالا رفت!، عکس

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، یک میلیونر اسپانیایی مک لارن سنای 3 میلیون دلاری را به پنت هوس خود در طبق 57 ام منتقل کرده تا این اسب وحشی رکورد جالبی را به نام خود ثبت کند: بالا رفتن از ساختمان 57 طبقه!

خودروی 3 میلیون دلاری از ساختمان 57 طبقه بالا رفت!، عکس

امیرمسعود عابدین:سنا GTR جزو یکی از قوی ترین خودروهای تولیدی مک لارن محسوب می شود که در سال 2020 معرفی شد.از این ابرخودرو فقط 75 دستگاه ساخته شده که در آن اوایل، یک میلیون و 650 هزار دلار قیمت داشت، اما امروز قیمتی فراتر از 3 میلیون دلار پیدا کرده است.

این غول انگلیسی از یک پیشرانه 4 لیتری V8 به همراه دو توربوشارژ بهره می برد که 814 اسب بخار قدرت و 800 نیوتون متر گشتاور تولید می کند.برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت، فقط به 2.8 ثانیه زمان نیاز دارید.

سنا GTR از اسپیلیتر بزرگتری نسبت به نسخه خیابانی استفاده می کند.فاصله بین چرخ های جلو هم کمی بیشتر شده است.

جنس ادوات به کار برده شده در بیشتر قسمت های این خودرو همگی فیبرکربن هستند.تعلیق دو جناغی معکوس و لاستیک های اسلیک پیرلی در سنا GTR به کار رفته اند.

بیشتر بخوانید:

لباس لاکچری بر تن تویوتا/ زیبایی خیره کننده شاسی بلند تازه لکسوس/ عکس

دیفیوزر تازه به همراه بال بسیار بزرگ، بیشترین خودنمایی را در قسمت پشتی دارند.

سنا GTR از نسخه شهری خود 10 کیلوگرم سبک تر است که این کاهش وزن به دلیل حذف ایربگ ها، ترمز دستی، مافلر اگزوز و استفاده از متریال سبک تر به جای شیشه همچون پلکس گلس ممکن شده است.

حالا میلیونر اسپانیایی این خودروی خاص و ویژه خود را به پنت هوس 39 میلیون دلاری خود در طبقه 57 ام منتقل کرده و قصد دارد این اسب وحشی را در خانه خود رام کند!

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1402 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1485

به "خودروی 3 میلیون دلاری از ساختمان 57 طبقه بالا رفت!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی 3 میلیون دلاری از ساختمان 57 طبقه بالا رفت!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید