چندین شهید و زخمی در حملات جنگنده های سعودی به یمن

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، خبرگزاری خبرنگاران، شمار دیگری از شهروندان یمنی در حملات وحشیانه جنگنده های متجاوز سعودی آمریکایی به استان های الحدیده، صنعاء، مأرب، تعز، حجّه، الجوف و صعده شهید و زخمی شدند.

چندین شهید و زخمی در حملات جنگنده های سعودی به یمن

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ شمار دیگری از شهروندان یمنی در حملات وحشیانه جنگنده های متجاوز سعودی آمریکایی به استان های الحدیده، صنعاء، مأرب، تعز، حجّه، الجوف و صعده شهید و زخمی شدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، دو کودک در حمله جنگنده های متجاوز سعودی آمریکایی به خانه ای در منطقه المریر در شرق شهرستان حیس در استان الحدیده یمن به شهادت رسیدند و سه نفر از جمله یک زن زخمی شدند.

همچنین دو کودک در حمله جنگنده های متجاوزان به روستای مرابیض در شرق شهرستان الجراحی در استان الحدیده زخمی شدند.

مرکز فنی آموزشی اداره برق در شهرستان بنی الحارث در استان صنعاء و یک منطقه نزدیک به بیمارستان الیتیم در خیابان ثلاثین در شهرستان معین در استان صنعاء نیز بمباران شد.

جنگنده ها به عمد محله های مسکونی را هدف قرار می دهند تا بیشترین خسارات انسانی و مادی را وارد کنند. وزارت برق یمن، حمله به این مرکز فنی را محکوم کرد.

شماری از شهروندان در مکان های حملات درباره این جنایات سعودی ها توضیح دادند و گفتند سعودی ها در جبهه های جنگ درمانده شده و شکست خورده اند و تلاش می کنند با حمله به منطقه ها مسکونی، تلافی کنند.

یک شهروند یمنی در حمله جنگنده های متجاوز سعودی آمریکایی به شهرستان مقبنه در استان تعز به شهادت رسید و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

پیش از این همه دو نفر از جمله یک کودک در حمله جنگنده ها به بازاری در منطقه حائط در استان تعز شهید و سه نفر دیگر زخمی شده بودند. شماری از شهروندان تعزی درباره این جنایات توضیح دادند.

جنگنده های متجاوز سعودی آمریکایی بیش از 30 بار شماری از استان های یمن را در ساعات گذشته بمباران و موشکباران کردند.

منطقه البلق در شهرستان الوادی در استان مأرب 11 بار، شهرستان الجوبه در همین استان 5 بار، شهرستان صرواح در مأرب 3 بار، شهرستان مقبنه در استان تعز 2 بار، شهرستان خب و الشعف در استان الجوف یک بار و شهرستان حرض در استان الحجه 2 بار بمباران و موشکباران شدند.

در صعده نیز دو نفر در حملات توپخانه ای و موشکی ارتش سعودی به شهرستان های مرزی شهید و سه نفر دیگر زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1189

به "چندین شهید و زخمی در حملات جنگنده های سعودی به یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چندین شهید و زخمی در حملات جنگنده های سعودی به یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید