پیشرفته ترین تانک های روسی در راه سوریه

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، ایسنا نوشت: وزیر صنعت و تجارت روسیه خاطرنشان کرد که ارتش این کشور تانک تی14 آرماتا، پیشرفته ترین تانک خود را در سوریه آزمایش نموده است.

پیشرفته ترین تانک های روسی در راه سوریه

دنیس مانتوروف، وزیر صنعت و تجارت روسیه در مصاحبه ای با شبکه ماهواره ای روسیه 1 درباره اخبار منتشر شده از آزمایش تانک تی14 آرماتا در سوریه اظهار کرد: بله، این خبر صحت دارد و این تانک در سوریه عملیاتی شده است.

مانتوروف گفت: این تانک ها جهت اطمینان از تمامی عیوب شان در شرایط جنگی به سوریه ارسال شدند و این نوع دقیقا از جمله آزمایش هایی است که در سوریه در دست اجراست و در زمینه دستیابی به ساختار نهایی تانک که به ارتش روسیه تحویل داده خواهد شد، یاری خواهد نمود.

وزیر صنعت و تجارت روسیه با اشاره به اینکه تانک های تی14 به دلیل به روزرسانی ها و آزمایش های بیشتر گران قیمت هستند، گفت: تحویل این نوع تانک به ارتش در سال 2021 شروع خواهد شد، این تانک در چارچوب قرارداد امضا شده به ارتش اضافه کرده خواهد شد.

وی افزود: این تانک از نظر فنی پیشرفته و برخوردار از جدیدترین تکنولوژی هاست و ضمن در نظر دریافت خواسته های مشتری اصلی یعنی وزارت دفاع طراحی ویژه ای دارد.

مانتوروف در پایان تاکید نمود: قیمت تمام شده این تانک با افزایش حجم فراوری و ارسال کاهش خواهد یافت.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 191

به "پیشرفته ترین تانک های روسی در راه سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفته ترین تانک های روسی در راه سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید