هدف مذاکرات صلح ریاض تجاوز و محاصره شدیدتر است

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، به گزارش خبرنگاران به نقل از المیادین، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: مردم یمن از ابتدای تجاوز همه توطئه های دشمن را خنثی کرده اند و آمریکایی ها و انگلیسی ها پشت این توطئه هستند.

هدف مذاکرات صلح ریاض تجاوز و محاصره شدیدتر است

رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: مذاکرات ریاض درباره صلح به تجاوز بیشتر و محاصره شدیدتر منجر می شود. وی تاکید کرد: وی آمریکا و انگلیس، در پشت صحنه این توطئه های خصمانه قرار دارند. المشاط بیان داشت: عربستان، امارات و منافقان و خیانتکاران داخلی، صرفاً مجریان توطئه های آمریکایی ها و انگلیسی ها هستند.

همزمان جنبش انصارالله دعوت شورای همکاری خلیج فارس برای رایزنی در ریاض را رد کرد. محمد البخیتی، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت: هدف کشورهای متجاوز از دعوت یمنی ها به گفت و گو تحت نظارت خود در هتل ریتز کارلتون در ریاض، دور زدن هر گونه گفتگوی واقعی یمنی است.

این اظهارات در حالی است که نایف الحجرف، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در کنفرانس مطبوعاتی خاطرنشان کرد که گفت وگوهای یمنی -یمنی تحت نظارت سازمان ملل در مقر دبیرخانه این شورا در ریاض برگزار خواهد شد. وی در این باره گفت: دعوتنامه برای حضور در این نشست که قرار است 29 مارس (9 فروردین) برگزار شود برای تمامی طرف های یمنی ارسال خواهد شد و 500 شخص در این گفت وگوها مشارکت می کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1298

به "هدف مذاکرات صلح ریاض تجاوز و محاصره شدیدتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف مذاکرات صلح ریاض تجاوز و محاصره شدیدتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید