مواد مخدر و درآمدهای میلیاردی پشت پرده تیراندازی سعادت آباد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، فرمانده انتظامی تهران عظیم از دستگیری 12 نفر در حادثه تیراندازی سعادت آباد و گردش اقتصادی میلیاردی آنان از طرق مواد مخدر اطلاع داد.

مواد مخدر و درآمدهای میلیاردی پشت پرده تیراندازی سعادت آباد

به گزارش خبرنگاران، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای پنجمین مرحله از طرح ظفر در پاسخ به پرسشی پیرامون حادثه تیراندازی در سعادت آباد و آخرین شرایط رسیدگی به آن، اظهار کرد: 12 نفر در این زمینه دستگیر شدند و در آنالیز های تکمیلی که انجام شد متوجه شدیم عمده این افراد مرتبط با مواد مخدر و خرید و فروش شیشه هستند که حتی از درآمدهای آن نمایشگاه هایی در زعفرانیه و سعادت آباد و ... ایجاد نموده اند.

وی با بیان اینکه این افراد از همین طریق گردش اقتصادی میلیاردی داشتند، گفت: موضوع اصلی درگیری نیز همانطور که گفته شد مربوط به مسائل اخلاقی بوده، نتایج تحقیقات نشان داد که زنی مطلقه مدتی با فردی بوده و پس از آن با فردی دیگر رابطه برقرار نموده وهمین موضوع نیز سبب درگیری شده است.

فرمانده انتظامی تهران عظیم اضافه نمود: به زودی عاملان این اقدام برای بازسازی صحنه جرم به منطقه سعادت آباد و محل وقوع بازگردانده می شوند تا هیمنه پوشالی آنان با حقارت از بین برود و درس عبرتی باشد برای دیگر نا امن کنندگان که پس از این با امنیت مردم بازی نکنند. خط قرمز پلیس امنیت مردم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 403

به "مواد مخدر و درآمدهای میلیاردی پشت پرده تیراندازی سعادت آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مواد مخدر و درآمدهای میلیاردی پشت پرده تیراندازی سعادت آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید