راهنمای خرید برترین شارژر دیواری؛ باکیفیت ترین ها تا یک میلیون تومان

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، بیشتر شرکت های تولیدنماینده گوشی های هوشمند، این روزها محصولات خود را بدون قرار دادن شارژر در جعبه در اختیار کاربران قرار می دهند و این هزینه برعهده کاربران است تا یک شارژر دیواری باکیفیت و اوریجینال را برای شارژ کردن گوشی هوشمند خود خریداری نمایند. از آنجا که این روزها تشخیص شارژهای باکیفیت کمی سخت شده، در این مقاله قصد داریم برترین شارژر های دیواری موجود در فروشگاه آنلاین خبرنگاران تا سقف یک میلیون تومان را به شما معرفی کنیم تا اگر تصمیم به خرید یک شارژر دیواری بادوام را دارید، از لیست برترین شارژر دیواری دیجی کالا، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. با خبرنگاران در این مقاله همراه شوید.

راهنمای خرید برترین شارژر دیواری؛ باکیفیت ترین ها تا یک میلیون تومان

شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل 25W EP-TA800

فهرست شارژرهای دیواری برتر موجود در فروشگاه آنلاین خبرنگاران را با معرفی و آنالیز پرفروش ترین و برترین شارژر دیواری سامسونگ یعنی مدل EP-TA800 است، شروع می کنیم. این شارژر دیواری سامسونگ که از سرعت شارژر 25 وات نیز پشتیبانی می نماید، کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و آن را با اولین نگاه می توان دریافت. وزن این محصول حدود 60 گرم است و با پریزهای برق ایران سازگاری دارد، بنابراین احتیاجی به مبدل برای استفاده از آن ندارید. این شارژر دیواری یک خروجی USB-C دارد و شدت جریان های 2.8، 3.0 و 3.1 آمپر را به کاربران ارائه می دهد، از این رو کاربران می توانند از آن برای شارژر کردن سایر دستگاه های هوشمند نیز بهره ببرند.

شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل EP-TA800 از فناوری شارژ سریع PD نیز پشتیبانی می نماید. باید اشاره کنیم که این فناوری به شما این امکان را می دهد که محصولات هوشمند خود را با سرعت بالا و به صورت کاملا ایمن شارژ کنید. بعلاوه درون این شارژر دیواری 25 وات سامسونگ، چیپ هوشمندی تعبیه شده که می تواند خروجی شارژر را متناسب با شرایط دستگاه تغییر داده تا شارژ بهینه تری را انجام دهد. به این ترتیب، گوشی هوشمند شما بهینه تر شارژ خواهد شد و سلامت باتری آن در طول زمان حفظ می گردد. توجه کنید که درون جعبه این محصول خبری از کابل USB-C نیست و شما باید به صورت جداگانه آن را خریداری نمایید.

شارژر دیواری انکر مدل A2633

انکر یکی از شرکت هایی است که در سال های اخیر به خوبی توانسته جای خود را در میان لوازم جانبی باکیفیت باز کند و به ویژه در زمینه انواع شارژرهای دیواری و کابل شارژ ها حرف های زیادی برای گفتن دارد. این برند شارژرهای بسیار مقاوم و متنوعی را برای انواع اقسام محصولات هوشمند فراوری می نماید که شارژر مدل A2633، یکی از برترین های آن هاست. این شارژر دیواری انکر طراحی بسیار کوچک و جمع وجوری دارد و وزن 32 گرمی آن موجب شده تا کاربران بتوانند از آن به عنوان یک شارژر مسافرتی استفاده نمایند و به حمل ونقل آن بپردازند. این محصول که مجهز به یک خروجی USB-C است، حداکثر توان 20 وات را ارائه می دهد و دستگاه های هوشمند شما را به سرعت شارژ می نماید.

شارژر دیواری انکر مدل A2633 شدت جریان های 3.0 و 2.2 آمپر را به کاربران ارائه می دهد و از فناوری Quick Charge 3.0 نیز پشتیبانی می نماید. این فناوری 3.0 یکی از نوترین نسل های تکنولوژی شارژ سریع شرکت کوالکام است و که به لطف آن امکان شارژ بهینه تر و سریع تر باتری های گوشی های هوشمند شما فراهم می گردد. با بهره گیری از این شارژر دیواری انکر، خیال شما از بابت شارژ ایمن محصولات هوشمندتان کاملاً راحت خواهد بود. این محصول بعلاوه مجهز به فناوری Power IQ است که قابلیت تشخیص شدت جریان به صورت هوشمند برای دستگاه شما را دارد. این شارژر نیز بدون کابل USB-C درون جعبه به کاربران تقدیم می گردد و آن ها باید به صورت جداگانه آن را خریداری نمایند.

شارژر دیواری لیتو مدل LEITU LH - 19 به همراه کابل تبدیل MICROUSB

برند چینی لیتو نیز، یکی دیگر از شرکت های محبوب فعال در بازار لوازم جانبی ایران است که محصولات خود را باکیفیت خوب و قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار می دهد و در فهرست برترین شارژر دیواری خبرنگاران نیز نمایندگان زیادی دارد. شارژر دیواری لیتو مدل LEITU LH - 19، از نوع شارژرهای مجهز به دو درگاه USB است که امکان شارژ کردن همزمان دو دستگاه هوشمند را برای کاربران به ارمغان می آورد. این محصول علاوه بر مجهز بودن به انواع استانداردهای جهانی مانند گواهی استاندارد CE و FC اروپا و بعلاوه گواهی استاندارد ROHS، با محیط زیست نیز سازگار است و وزن 25 گرمی آن نیز برای حمل و نقل کاربران هیچ مسئله ای ایجاد نمی نماید.

شارژر دیواری لیتو مدل LEITU LH - 19 دو پورت خروجی USB با پشتیبانی از فناوری QUICK CHARGE 3.0 و شدت خروجی 5V/2.2A دارد که قادر است محصولات هوشمند شما را با سرعت بالاتر و در حالتی ایمن تر شارژ کند. این محصول بعلاوه فناوری محافظت از سلامت باتری را دارد و اجازه نمی دهد که باتری دستگاه هوشمند شما در حین شارژ شدن آسیب ببیند. این شارژر دیواری جریان برق را طبق ظرفیت دستگاه شما، به صورت هوشمند تنظیم می نماید و دارای قابلیت حفظ دمای مناسب و مواد ضد آتش نیز است. به همراه این محصول یک کابل میکرو USB بسیار باکیفیت با پوشش کنفی به شما تقدیم می گردد که از آن می توانید برای شارژ کردن دستگاه های قدیمی خود بهره ببرید.

شارژر دیواری تسکو مدل TTC 64 به همراه کابل تبدیل USB-C

محصولات تسکو که یک برند ایرانی پیروز در بازار کشور است، هیچ احتیاجی به تعریف و تمجید ندارند. این برند، لوازم جانبی بسیار باکیفیتی را برای انواع و اقسام گوشی ها فراوری می نماید که این محصولات معمولا با قیمت بالایی در بازار فروخته می شوند، اما در بین آن ها محصولات قیمت مناسبی نیز وجود دارند که از جمله آن ها می توان به شارژر دیواری مدل TTC 64 این شرکت اشاره نمود. این محصول حدود 80 گرم وزن دارد و از پلاستیک و پلی کربنات باکیفیت فراوری شده که در برابر ضربات احتمالی کاملاً مقاوم است. این شارژ دیواری از یک درگاه USB-C بهره می برد و از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می نماید. حداکثر توان خروجی این محصول 15 وات است و اگر گوشی هوشمند شما از سرعت شارژ 25 وات پشتیبانی می نماید، این محصول خیلی نمی تواند برای شما کاربردی باشد.

شارژر دیواری تسکو مدل TTC 64 از فناوری های Quick Charge 2.0 و 3.0 پشتیبانی می نماید و ابعاد آن نیز 26x47x91 میلی متر است. روی پنل جلویی این محصول و دقیقا در بخش زیرین پورت USB-C، یک نشانگر LED تعبیه شده که رنگ های مختلفی دارد و این رنگ ها بیانگر حالات مختلفی هستند. به طور مثال، رنگ آبی به این معناست که فرایند شارژ به طور نرمال اجرا شده و رنگ سبز بیانگر این امر است که فرایند شارژ به صورت سریع در حال اجرا است. به همراه این محصول، یک کابل USB-C نیز به کاربران تقدیم می گردد تا احتیاجی به خرید این کابل به صورت جداگانه نداشته باشند.

شارژر دیواری لیتو مدل LH-1212 20W PD

محصولی دیگر از شرکت لیتو در فهرست برترین شارژر دیواری فروشگاه خبرنگاران قرار گرفته که نام مدل آن LH-1212 20W PD است. این شارژر دیواری از متریال بسیار باکیفیتی فراوری شده که در برابر ضربات احتمالی مقاوم است و وزن 50 گرمی آن، هیچ مسئله ای برای حمل ونقل کاربران به وجود نمی آورد. این محصول دارای یک خروجی USB-C است که حداکثر توان 20 وات را به کاربران ارائه می دهد و از فناوری شارژ PD نیز پشتیبانی می نماید. بعلاوه، یک خروجی USB-A برای این شارژر دیواری در نظر گرفته شده که پشتیبانی از فناوری QUICK CHARGE 3.0 را نیز دارد. به طور کلی، با استفاده از این محصول می توان به طور همزمان، انرژی لازم برای فعالیت دو دستگاه هوشمند را به سرعت تأمین کرد.

شارژر دیواری لیتو مدل LH-1212 20W PD علاوه بر مجهز بودن به انواع استانداردهای جهانی مانند گواهی استاندارد CE و FC اروپا و بعلاوه گواهی استاندارد ROHS، با محیط زیست نیز سازگار است و با پشتیبانی از فناوری محافظت از سلامت باتری، دیگر نگرانی از بابت آسیب رسیدن به باتری دستگاه هوشمندتان در حین فرایند شارژ شدن نخواهید داشت. این شارژر از بدنه پلاستیکی از جنس ضد حرارت و آتش ساخته شده و قسمت زیرین آن نیز دارای چند قسمت سیلیکونی نرم برجسته است. این محصول بدون کابل درون جعبه به کاربران تقدیم می گردد.

شارژر دیواری انکر مدل A2013 Power Port

شارژر دیواری انکر مدل A2013 Power Port، به لطف قابلیت های بسیار پیشرفته اش در فهرست برترین شارژر دیواری فروشگاه خبرنگاران قرار گرفته است. این محصول انکر ابعاد خیلی کوچکی ندارد، اما وزن 70 گرمی آن هیچ مسئله ای برای حمل ونقل این شارژر دیواری به وجود نمی آورد. این شارژر دیواری از یک پورت USB-A بهره می برد که شدت جریان خروجی آن در ولتاژ خروجی 5 ولت برابر با 3 آمپر و شدت جریان خروجی آن در ولتاژ خروجی 9 ولت برابر با 2 آمپر است و در مجموع می تواند حداکثر سرعت شارژ 18 وات را به کاربران ارائه دهد. این محصول کیفیت ساخت مطلوبی دارد و از فناوری شارژ سریع PD نیز پشتیبانی می نماید.

بعلاوه چیپست موجود در این شارژر دیواری مجهز به تکنولوژی PD قابلیت کنترل ولتاژ را دارد. به نحوه که در دستگاه های مختلف، ولتاژ خروجی با بالاترین مقدار دریافتی در دستگاه تنظیم شده و هر دستگاهی را با بیشینه مورد احتیاج شارژ می نماید. بعلاوه فرآیند شارژ شدن نیز در این محصول به طور هوشمندانه صورت می گیرد و شما با استفاده از آن می توانید دستگاه های مختلف خود را با آن شارژ کنید. این محصول انکر مجهز به یک نشانگر LED نیز است که در حین شارژ شدن با روشن کردن چراغ سبز به شما این اطلاع را می دهد که دستگاه شما به طور ایمن در حال شارژ شدن است تا نگرانی از این بابت نداشته باشید.

شارژر دیواری کربی مدل BE-R103 33W

کمپانی کربی، یکی از شرکت های مطرح در فراوری انواع کابل و شارژر دیواری باکیفیت است؛ شارژر دیواری کربی مدل BE-R103 33W نمونه ای از این شارژرهاست که با داشتن دو پورت، امکان شارژ همزمان دو دستگاه را برایتان فراهم نموده است. این شارژ دیواری ابعاد بسیار جمع وجور و کوچکی دارد و وزن حدوداً 40 گرمی آن، به راحتی این امکان را به کاربران می دهد تا از این محصول به عنوان یک شارژر مسافرتی استفاده نمایند. همانطور که گفته شد، این محصول دو درگاه شارژ شامل یک پورت PD با حداکثر توان 20 وات و یک پورت USB با حداکثر توان خروجی 18 وات دارد. درگاه USB این شارژر از فناوری QUICK CHQRGE 3.0 پشتیبانی نموده و قادر است با سرعت بیشتری دستگاه هوشمند شما را شارژ کند.

این محصول باکیفیت و پرفروش از طیف گسترده ای از گواهینامه های استاندارد نظیر CE و FC اروپا پشتیبانی می نماید و گواهی سازگاری با محیط زیست را نیز دارد. بعلاوه باید به فناوری AUTO ID این محصول اشاره کنیم که قابلیت تشخیص هوشمند شدت جریان مناسب برای شارژ کردن دستگاه های مختلف را دارد و از سلامت باتری دستگاه های شما محافظت می نماید. یک نشانگر LED نیز روی این شارژر دیواری تعبیه شده که اطلاعات لازم در خصوص سلامت فرآیند شارژ شدن دستگاه های مختلف را به کاربران می دهد.

شارژر دیواری 20 وات اپل مدل B/A

اگر از محصولات اپل استفاده می کنید و در پی یک آداپتور دیواری بسیار باکیفیت برای شارژ کردن آن ها هستید، می توانید شارژر دیواری 20 وات اپل مدل B/A را به عنوان یکی از برترین گزینه های خرید خود در نظر بگیرید. این محصول که یکی از پرفروش ترین شارژرهای دیواری موجود در فروشگاه خبرنگاران است، توان خروجی 20 وات را به کاربران ارائه می دهد و پشتیبانی از گواهینامه CE را نیز دارد. سنگینی وزن این آداپتور حدود 80 گرم بوده و ابعاد جمع وجور طراحی اش، به راحتی اجازه حمل ونقل آن را به کاربران می دهد.

ولتاژ ورودی این محصول معادل 220 و 240 ولت بوده و شدت جریان خروجی آن هم معادل 3 آمپر است. این شارژر باکیفیت در کمترین زمان ممکن، توانایی شارژ گوشی یا تبلت شما را دارد. نکته ای که باید هنگام خرید این محصول به آن توجه کنید که شارژر دیواری اپل مدل 20 وات، با پریز برق در ایران سازگاری ندارد و شما برای استفاده از آن باید از یک تبدیل 3 به 2 بهره ببرید.

شارژر دیواری کبالت مدل KeKe-PD001 20W

کبالت یکی از شرکت های فعال فراوری لوازم جانبی محصولات هوشمند است که شارژرهای بسیار باکیفیتی برای گوشی های مختلف فراوری و روانه بازار می نماید. شارژر دیواری کبالت مدل KeKe-PD001 20W نیز جزو همین دسته از محصولات است که با قیمت مناسبی در فروشگاه خبرنگاران در دسترس کاربران قرار گرفته است. این محصول مجهز به دو خروجی شامل یک خروجی USB-C با حداکثر توان 20 واتی و یک خروجی USB-A با پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 است که امکان شارژ همزمان دو دستگاه را برای کاربران به ارمغان می آورد. کیفیت ساخت این محصول، با توجه به رنج قیمتی که در آن به فروش می رسد، بسیار خوب است و ابعاد مناسبش نیز امکان حمل و نقل آن را به کاربران می دهد.

شارژر دیواری پرووان مدل PWC535

شارژر دیواری پرووان مدل PWC535 با وزن 80 گرم فراوری شده و ولتاژ ورودی آن هم معادل 100 الی 240 ولت است. این شارژر پرووان یکی از برترین گزینه ها برای شارژ کردن گوشی های هوشمند با پشتیبانی از سرعت شارژ بالا به شمار میرود، چرا که این محصول در مجموع از حداکثر توان خروجی 45 وات پشتیبانی می نماید. روی بدنه این محصول دو درگاه تعبیه شده که شامل خروجی USB-C با حداکثر توان 18 وات و خروجی USB-A با حداکثر توان 27 وات می گردد. شارژر دیواری پرووان مدل PWC535، علاوه بر مجهز بودن به انواع استانداردهای جهانی مانند گواهی استاندارد CE و FC اروپا و بعلاوه گواهی استاندارد ROHS، با محیط زیست نیز سازگار است و با پشتیبانی از فناوری محافظت از سلامت باتری، خیال کاربران را از این بابت راحت نموده است.

شارژر دیواری تسکو مدل TTC 55 به همراه کابل تبدیل microUSB

از دیگر شارژهای دیواری باکیفیت و بااصالت بازار می توان به شارژر دیواری تسکو مدل TTC 55 اشاره نمود. این محصول از طراحی بسیار جمع وجوری بهره می برد و وزن 60 گرمی اش، آن را به یک گزینه ایده آل برای حمل و نقل تبدیل نموده است. روی بدنه این محصول 2 درگاه تعبیه شده که شامل دو خروجی USB-A با حداکثر توان خروجی 12 وات است، بنابراین کاربران می توانند با استفاده از این محصول حداکثر دو دستگاه را به طور همزمان شارژ نمایند.

این محصول که از ترکیب پلاستیک ABS و پلی کربنات فراوری شده، مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات دارد و از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می نماید. بعلاوه دو شاخه این محصول از نوع (EU) بوده و برای استفاده از پریزهای برق رایج در ایران احتیاج به مبدل ندارید. به همراه این محصول یک کابل میکرو USB نیز به کاربران تقدیم می گردد که کیفیت بسیار خوبی دارد و طول یک متری آن نیز دسترسی آسان تر به گوشی را برای کاربران فراهم می نماید.

شارژر دیواری انکر مدل POWERPORT III 65W A2712

در نهایت فهرست برترین شارژر دیواری موجود در فروشگاه خبرنگاران را با معرفی و آنالیز یکی از گران قیمت ترین شارژهای انکر یعنی مدل POWERPORT III 65W A2712 به سرانجام می رسانیم. این محصول که به کوچک ترین آداپتور 65 واتی بازار معروف است، کیفیت ساخت بسیار عالی دارد و سنگینی وزن آن نیز به حدود 120 گرم می رسد. یک درگاه خروجی USB-C روی بدنه این محصول تعبیه شده که از حداکثر توان 65 وات پشتیبانی می نماید.

این شارژر قدرتمند قابلیت تشخیص هوشمند شدت جریان مناسب برای شارژ کردن دستگاه های مختلف را دارد و از سلامت باتری دستگاه های شما محافظت می نماید. طبق ادعای انکر، این محصول می تواند باتری گوشی S20 اولترای سامسونگ را در عرض یک ساعت و 10 دقیقه به طور کامل شارژ کند. خروجی PD این محصول سبب شده تا بتوان از شارژر دیواری انکر مدل POWERPORT III 65W A2712 برای شارژ کردن گوشی های نو آیفون که با کابل تایپ سی به لایتنینگ همراه هستند نیز بهره برد.

سخن سرانجامی

شارژرهای دیواری بدون شک یکی از پر مصرف ترین لوازم جانبی دیجیتال هستند که انتخاب درست آن ها در حفظ سلامت باتری دستگاه های هوشمند شما نقش حیاتی دارد. در این مقاله به معرفی و آنالیز 11 شارژر دیواری برتر موجود در فروشگاه خبرنگاران پرداختیم. به نظر شما کدام یک از این محصولات معرفی شده در فهرست برترین شارژر دیواری، ارزش خرید بالاتری دارد؟ لطفاً تجربیات خود را در این زمینه با ما و دیگر کاربران خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 خرداد 1402 بروزرسانی: 11 خرداد 1402 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1494

به "راهنمای خرید برترین شارژر دیواری؛ باکیفیت ترین ها تا یک میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین شارژر دیواری؛ باکیفیت ترین ها تا یک میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید