لاهیجان امکان پذیرایی از مسافران در نوروز 99 را ندارد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، خبرنگاران/گیلان رئیس شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه در نوروز 99 هیچگونه امکانات پذیرایی از مسافران نوروزی نخواهیم داشت، گفت: کلیه اماکن تفریحی و اقامتی شهر لاهیجان تعطیل است.

لاهیجان امکان پذیرایی از مسافران در نوروز 99 را ندارد

جواد تمیزکار در گفت گو با خبرنگاران، با بیان اینکه استان گیلان و گیلانیان به میهمان نوازی مشهور هستند، اظهار کرد: گیلان و لاهیجان همه ساله مقصد بسیاری از مسافران است و همیشه سعی کردیم بهترین برنامه ها و اماکن را برای میهمانان خودمان فراهم کنیم.

وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور و استان گیلان، از مردم خواست به گیلان و لاهیجان سفر ننمایند و اضافه نمود: سال جاری بحث سلامت مردم مطرح است و اگر در این قضیه کوتاهی کنیم، خودمان باعث می شویم خاطره بدی از لاهیجان برای مسافران بر جا بماند.

رئیس شورای شهر لاهیجان، با بیان اینکه متاسفانه استان گیلان در صدر آمار کرونایی کشور است، اعلام نمود: مردم گیلان و شهروندان لاهیجانی سعی می نمایند با ماندن در خانه و پرهیز از حضور غیر ضروری در شهر انتشار ویروس کرونا را کاهش دهند لذا مسافران با نیامدن به گیلان به مردم ما یاری نمایند.

تمیزکار با بیان اینکه مسافران امکان اقامت در لاهیجان را ندارند، اعلام نمود: لاهیجان در نوروز 99 هیچگونه امکانات پذیرایی از مسافران نوروزی نخواهد داشت و کلیه اماکن تفریحی و اقامتی شهر تعطیل است. البته از این موضوع نگران و ناراحت هستیم، اما برای حفظ سلامت مردم ضروری است.

وی از مسافران خواست لاهیجان را برای اقامت نوروزی انتخاب ننمایند و گفت: برای اینکه این ایام را به سلامت بگذرانیم و شهری پاک و سالم داشته باشیم، باید از مسافرت پرهیز کنیم. از مسافران می خواهیم در فصل تابستان لاهیجان را مقصد سفر خود قرار دهند.

رئیس شورای شهر لاهیجان با تاکید بر اینکه هیج جایگاهی برای مسافران نوروزی در لاهیجان پیش بینی نشده است، اضافه نمود: ما تحت هیچ شرایطی اجازه برپایی چادر در هیچ نقطه از شهر را نخواهیم داد و هتل ها و اقامتگاه ها نیز چنین اجازه ای ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 108

به "لاهیجان امکان پذیرایی از مسافران در نوروز 99 را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاهیجان امکان پذیرایی از مسافران در نوروز 99 را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید