فغانپور: مسئله ای برای انتشار قرارداد با فدراسیون کانادا نداریم، صحبت های من در خصوص قرارداد ویلموتس بود

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، مسوول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: روز گذشته صحبت هایی در خصوص قرارداد ویلموتس انجام دادم که متاسفانه برخی آن را به قرارداد بازی با کنادا ربط دادند.

فغانپور: مسئله ای برای انتشار قرارداد با فدراسیون کانادا نداریم، صحبت های من در خصوص قرارداد ویلموتس بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، صفی الله فغانپور در رابطه با اظهاراتش در مورد قرارداد بازی با کانادا و پاسخ ماجدی به وی گفت: بحثی که روز گذشته در تلویزیون مطرح کردم در مورد قرارداد دیدار با کانادا نبود. با توجه به اینکه قبلا در مورد قرارداد ویلموتس بحث می شد و می گفتند حقوقی فدراسیون می گوید اطلاع ندارد، در مورد آن صحبت کردم و پاسخ سئوالات را دادم. قرارداد ویلموتس را صراحتا گفتم که به من نشان ندادند. این بحثی بود که مطرح کردم و آن را به قرارداد کانادا پیوند زده اند. بحث مالی قرارداد به من ربطی نداشت.

وی ادامه داد: حتی در مورد بازی کانادا از من پرسیدند که این قراداد باید انتشار پیدا کند که من گفتم این قرارداد از طرف آنها لغو شده و انتشار آن مسئله ای ندارد. سایر مطالب که در مورد قرارداد صحبت کردم مربوط به ویلموتس بود.

مسوول حقوقی فدارسیون در رابطه با اینکه از میرشاد ماجدی و حسن کامرانی فر بابت سفر به ترکیه انتقاد کرده بود، گفت: آن یک بحث دیگر بود. اعتقاد دارم که در قراردادها امور حقوقی در مذاکرات حضور داشته باشد. اگر باشیم، قطعا می توانیم حضور موثری داشته باشیم. قراردادها از دل مذاکرات به دست می آیند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1326

به "فغانپور: مسئله ای برای انتشار قرارداد با فدراسیون کانادا نداریم، صحبت های من در خصوص قرارداد ویلموتس بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فغانپور: مسئله ای برای انتشار قرارداد با فدراسیون کانادا نداریم، صحبت های من در خصوص قرارداد ویلموتس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید