محنایی: بسکتبال ایران در المپیک از پیش بازنده نیست

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، کارشناس بسکتبال معتقد است که تیم ملی ایران در بازی های المپیک، از پیش بازنده نیست.

محنایی: بسکتبال ایران در المپیک از پیش بازنده نیست

کاظم محنایی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص همگروه های تیم ملی بسکتبال ایران در المپیک توکیو شرح داد: فعلا یک حریف ما تعیین نیست و تیم چهارم گروه ایران از مسابقات کانادا می آید که به نظرم یکی از تیم های چین و ترکیه است. بالاخره در این هشت ساله تیم ایران خیلی با تجربه تر شده و می تواند بازی های خوبی به نمایش بگذارد.

او درباره تقابل دوباره تیم ملی ایران با تیم هایی چون آمریکا و فرانسه، اظهار کرد: ما در جام جهانی ترکیه مقابل تیم آمریکا خوب بودیم و در اسپانیا هم با فرانسه بازی قابل قبولی را ارائه کردیم. در مجموع خوب بودیم و الان هم تیم باتجربه ای داریم، هرچند که تعدادی از ملی پوشان نسل طلایی ما دیگر نیستند.

کارشناس بسکتبال ایران گفت: فکر می کنم بازیکنان ما می توانند بازی های خوبی را از خود به نمایش بگذارند. بالاخره حضور در المپیک کار سختی بود که به هر حال با کمی چاشنی شانس برای تیم ملی ایران رخ داد. آرزوی هر تیمی حضور در المپیک است و به نظرم ایران در این مسابقات از پیش بازنده نیست.

او در پاسخ به این سوال که انتظارات از تیم ملی ایران باید تا چقدر باشد؟ اظهار کرد: نباید انتظارهای بالا و غیر منطقی داشت چون ما نه لیگ آنچنانی داشته ایم و نه امکانات سخت افزاری در حد بین الملل. بازیکنان ما هم شاید باتجربه تر شده باشند، اما مسن تر از قبل هستند. در مجموع می توانیم خوب باشیم و باید در حد توان تیم ملی و امکانات خودمان انتظار داشت.

محنایی در خصوص رقابت های پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا نیز گفت: به هر حال ما قطعا راهی مسابقات کاپ آسیا خواهیم شد و از گروه خود بالا می رویم. باخت مقابل سوریه یک اتفاق بود چون بازیکنان ایران به دلیل شرایط خاص آن موقع دور از آمادگی بودند. بخاطر کرونا ملی پوشان ما تمرین آنچنانی نداشتند، اما سوریه یک ماه در اوکراین تدارکات داشت. الان بازیکنان از کوران مسابقات لیگ راهی این پنجره می شوند و با آمادگی خوبی وارد زمین خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1399 بروزرسانی: 13 اسفند 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 710

به "محنایی: بسکتبال ایران در المپیک از پیش بازنده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محنایی: بسکتبال ایران در المپیک از پیش بازنده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید