شیری: نساجی به ثبات رسیده است و حالا باید یک فصل خوب را رقم بزنیم

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، کاپیتان تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: سال گذشته نتایج خوبی نگرفتیم، ولی باید در فصل آینده روزهای خوبی را برای نساجی رقم بزنیم.

شیری: نساجی به ثبات رسیده است و حالا باید یک فصل خوب را رقم بزنیم

حامد شیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص اردوی تیم نساجی در سرعین گفت: ما در تهران تمرینات را آغاز کردیم و بعد از چند روز به سرعین رفتیم تا تمرینات بدنسازی را انجام بدهیم. این تمرینات پرفشار بود، ولی برای تیم ما لازم بود تا بتوانیم از لحاظ بدنی به آمادگی خوبی برسیم. یک بازی محبت آمیز هم انجام دادیم تا بچه ها با یکدیگر هماهنگی نسبی پیدا نمایند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نساجی قوی تر از فصل گذشته خواهد بود، توضیح داد: باشگاه براساس احتیاج کادر فنی قرارداد بیشتر بازیکنان را تمدید کرد و بازیکنان جدیدی هم به تیم اضافه شدند. پیش بینی در خصوص اینکه فصل آینده قوی تر خواهیم بود یا خیر فعلاً زود است، چون باید بازی های محبت آمیز انجام بدهیم و کار را جلو ببریم، ولی مسئله مهم این است که باید خیلی بهتر از فصل قبل نتیجه بگیریم این چهارمین سال است که نساجی در لیگ برتر حضور مداوم دارد و باشگاه به یک ثبات رسیده است. به همین علت حالا وقتش رسیده است تا بتوانیم یک فصل خوب را رقم بزنیم.

مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر در خصوصی اینکه آیا احتمال اضافه شدن مسعود شجاعی به این تیم وجود دارد یا خیر، توضیح داد: ظاهراً صحبت هایی در این مورد اجرا شده است، اما اینکه چه اتفاقاتی رخ دهد بستگی به توافق طرفین دارد. باشگاه در کوشش است تا بازیکنان موردنظر سرمربی را جلب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1036

به "شیری: نساجی به ثبات رسیده است و حالا باید یک فصل خوب را رقم بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیری: نساجی به ثبات رسیده است و حالا باید یک فصل خوب را رقم بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید