برنامه مجذوب کننده طرفداران الوصل برای فرهاد مجیدی

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، در هفته هفتم لیگ امارات، تیم های الوصل و اتحاد کلبا در ورزشگاه زعبیل به مصاف هم می روند. الوصل به عنوان صدرنشین این رقابت ها، میزبان این ملاقات است و آن ها در پی حفظ رتبه خود در انتها این مسابقه خانگی هستند. جدال 2 تیم به صحنه تقابل میان فرهاد مجیدی و تیم سابقش تبدیل خواهد شد. او در پنج و نیم فصلی که به عنوان بازیکن الوصل را همراهی کرد، 68 گل در لیگ امارات و 40 گل در جام حذفی، جام اتحادیه و22 گل در رقابت های دیگر جام خلیج فارس به ثمر رساند و به یکی از بهترین گلزنان تاریخ الوصل تبدیل شد.

برنامه مجذوب کننده طرفداران الوصل برای فرهاد مجیدی

در فضای مجازی، بسیاری از طرفداران الوصل ویدیو و تصاویری از زمان حضور مجیدی در لباس این تیم را به اشتراک گذاشته و به همین علت، آن ها قصد دارند تا در این مسابقه به تشویق سرمربی اتحاد کلبا پرداخته و برای آن نیز زمان مشخصی را در نظر گرفته اند. یکی از طرفداران الوصل در توئیتر نوشته است به پاس سال ها گلزنی و افتخارآفرینی مجیدی با لباس الوصل، در دقیقه یازده مسابقه، سرمربی اتحاد کلبا را مورد تشویق قرار دهند. چرا که مجیدی در زمان حضور در الوصل، پیراهن شماره یازده را بر تن می کرد. یکی از طرفداران الوصل در توئیتر خود درباره سرمربی سابق استقلال نوشته است: یکی از برترین بازیکنان خارجی که در تاریخ الوصل حضور داشته، فرهاد مجیدی است. روزی که فقط یک فرهاد مجیدی بود و 10 بازیکن دیگر. او الوصل را روی کتف هایش بلند کرد. او فقط یک بازیکن عادی نبود. او کرنر ها را ارسال می کرد، گلزن بود و پاس گل می داد. حتی بعد از جدایی و زمانی که به الوصل گل زد، سریعاً به سمت طرفداران رفت و با تعظیم در برابر آنها، از طرفداران الوصل عذرخواهی کرد.

یکی دیگر از طرفداران الوصل نیز در توئیتر خود نوشت: فرهاد محبوب الوصل است. آن هم دلایل زیادی دارد، اما علت اصلی آن این است که او توانست (به عنوان بازیکن قرضی الوصل)، العین را به قهرمانی آسیا برساند. فرهاد، هر آنچه که الوصل از لحاظ فوتبالی احتیاج دارد را فراهم ساخت. البته که العین چیز دیگری است. تمام عشق برای فرهاد.

ملاقات تیم های الوصل و اتحاد کلبا امشب و از ساعت 19:30 به وقت تهران در ورزشگاه زعبیل امارات برگزار خواهد شد.

ایران ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1398

به "برنامه مجذوب کننده طرفداران الوصل برای فرهاد مجیدی" امتیاز دهید

1 کاربر به "برنامه مجذوب کننده طرفداران الوصل برای فرهاد مجیدی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه مجذوب کننده طرفداران الوصل برای فرهاد مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید