بازی پیشکسوتان برای تداعی خاطرات گذشته است

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، خبرنگاران/اصفهان بازیکن تیم پیشکسوتان سپاهان گفت: رفتار باشگاه ون پارس درست نبود و بی احترامی بزرگی به بزرگان فوتبال اصفهان انجام شد.

بازی پیشکسوتان برای تداعی خاطرات گذشته است

علی افضل، امروز (پنجشنبه، 12 اسفندماه) پس از قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ برتر پیشکسوتان استان اصفهان که در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری بازی های پیشکسوتان که از سوی هیئت فوتبال برنامه ریزی شده است، جمع کردن پیشکسوتان فوتبال است و بحث قهرمانی و مقام نیست، اینکه در کنار هم دوباره بازی کنند و خاطرات گذشته برایشان تداعی شود، بسیار مهم است.

وی در خصوص بازی فوتبال خود، گفت: قبل از اینکه وارد فوتسال شوم بازیکن فوتبال بودم وسابقه بازی برای تیم های ذوب آهن وپلی اکریل داشتم، خوشحالم که امروز در جمع بزرگان فوتبال اصفهان بودم هرچند من پیشکسوت نیستم، اما از بودن در کنار آنها لذت بردم و امیدوارم سایه آنها همیشه برسر ما و فوتبال باشد.

بازیکن سابق تیم های ذوب آهن و پلی اکریل با ابراز ناراحتی از غیبت تیم ون پارس در بازی امروز، گفت: واقعا رفتار و دور از شان یک باشگاه و تیم پیشکسوتان انجام دادند.

وی افزود: هیئت فوتبال تلاش کرد و پخش مستقیم بازی را گرفت، در حالی که برای بازی های لیگ برتر فوتسال، اجازه پخش مستقیم نمی دهند، اما صدا و سیما به احترام این بزرگان امروز قرار بود چنین کار ارزشمندی انجام دهد که متاسفانه خراب شد.

افضل در خصوص لیگ فوتسال و قهرمانی تیم گیتی پسند گفت: به باشگاه گیتی پسند تبریک می گویم بعد از چند سال قهرمانی را برای مردم اصفهان به ارمغان آوردند، به عنوان یک اصفهانی خوشحالم و امیدوارم این قهرمانی ها تداوم داشته باشد و تیم گیتی پسند در باشگاه های آسیا پیروز شود و افتخاری برای اصفهان و ایران کسب کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1293

به "بازی پیشکسوتان برای تداعی خاطرات گذشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی پیشکسوتان برای تداعی خاطرات گذشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید