سخنگوی دولت اخبار منتشر شده درباره انتصابات وزارت کار را تکذیب کرد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، سخنگوی دولت تاکید نمود که وزیر کار در طرح ساماندهی صندوق ها مورد تقدیر رییس جمهور قرار گرفته است.

سخنگوی دولت اخبار منتشر شده درباره انتصابات وزارت کار را تکذیب کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در مورد حواشی مطرح شده در رسانه ها مبنی بر اینکه رئیس جمهور به وزیر کار در مورد انتصابات این وزارت خانه تذکر داده اند، ضمن تکذیب این موضوع از تقدیر رئیس جمهور از وزیر کار اطلاع داد.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: در جلسات مختلف تخصصی، کارشناسی یا مسولین مختلف با رییس جمهور مباحث متعددی مطرح می شود که بعضا رییس جمهور موارد را به مراجع ذیصلاح ارجاع می دهند.

بهادری جهرمی توضیح داد: در یکی از جلسات اخیر جمعی از نمایندگان با رییس جمهور که به صورت منظم برگزار می شود، ادعا هایی در مورد بعضی انتصابات مطرح شد که محدود به یک وزارت خانه هم نبود. رییس جمهور هم به صورت کلی قاعده و روش دولت در این حوزه را تبیین کردند که هم در مرحله احراز شرایط اولیه و هم نظارت بر عملکرد و استمرار شرایط دقت نظر صورت می گیرد و اعلام شد چنانچه موارد مستندی وجود داشته باشد باید به مراجع ذیصلاح در دولت ارایه شود.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت تاکید نمود: البته تا جایی که بنده در جریان هستم هم هنوز هیچگونه مستند یا گزارش خاصی در این رابطه ارائه نشده است.

بهادری گفت: لذا هیچگونه دستور خاصی نسبت به وزیر خاص یا انتصاب خاصی صادر نشده و صرفا رویه معمول و روال عادی دولت در رسیدگی و نظارت بر موضوعات تبیین شده است.

وی توضیح داد: در مورد وزیری که شما اشاره کردید هم به طور خاص باید عرض کنم اتفاقا اخیرا در جلسه ستاد هماهنگی مالی دولت ایشان طرح ساماندهی شرایط موجود صندوق های بازنشستگی را ارائه کردند که مورد تقدیر رئیس جمهور نهاده شد.

منبع: ایسنا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1316

به "سخنگوی دولت اخبار منتشر شده درباره انتصابات وزارت کار را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی دولت اخبار منتشر شده درباره انتصابات وزارت کار را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید