رکورد عجیب و باکلاس ایرج نوذری ! ، آقای بازیگر پدرش را روسفید کرد !

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، خبرنگاران:ایرج نوذری را در خانواده هنر ایران به عنوان پسر منوچهر نوذری بزرگ می شناسند .

رکورد عجیب و باکلاس ایرج نوذری ! ، آقای بازیگر پدرش را روسفید کرد !

ایرج نوذری هنرپیشه و کونگ فوکار اهل ایران است. ایرج نوروزی متولد 7 اسفند 1342 است. ایرج نوروزی فرزند منوچهر نوذری است.ایرج نوروزی در 21 مهر 1394 در یک مسابقهٔ اسب دوانی دچار سانحه شد. ایرج نوذری به زبان های سانسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی مسلط است.

او خود کار هنری را از دهه 80 شروع نموده و در کارنامه اش به عنوان بازیگر ، فیلم ها و سریال های بسیار و به عنوان مجری ، برنامه های تلویزیونی و مسابقات گوناگونی به چشم می خورند.

اما بد نیست بدانید منوچهر نوذری بزرگ هیچ کاری برای ورود پسرش به عرصه هنری نکرد و در واقع او به خاطر علاقه و بدون استفاده از نام و اعتبار و جایگاه پدر ، وارد عرصه شد.

ایرج نوذری با سریال مسافری از هند در ابتدای دهه 80 به معروفیت رسید . زمانی که خیلی ها نمی دانستند این پسر منوچهر نوذری است و خیلی ها هنوز هم نمی دانند که چطور به این پروژه وصل شد!

زمانی که سازندگان فیلم می خواستند زبان دانی را برای بازیگر نقش سیتا - شیلا خداداد با ایفای همین نقش به معروفیت رسید - استخدام نمایند ، یک نفر ایرج نوذری را به آنها معرفی کرد.

زبان هندی از گستردگی و تنوع بسیاری در لهجه ها برخوردار است . آنها کسی را می خواستند که روی تفاوت های این لهجه ها مسلط باشد . ایرج نوذری برای نوشتن دیالوگ های هندی مسافری از هند قرارداد بست و در ادامه راه نقش دایی سیتا را هم برعهده گرفت ، چرا که هیچ بازیگری نمی توانست آواها در زبان هندی را آنگونه که باید ، درآورد و تلفظ ها از کلمات غلط می شد !

پس از پخش این سریال نوذری به معروفیت رسید و ادامه اش را که تا امروز بهتر می دانید . ایرج نوذری به زبان های انگلیسی ، فرانسه ، اسپانیایی ، آلمانی ، ایتالیایی ، هندی ، اردو ، عربی و ترکی استانبولی مسلط است .

منبع: رکنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1263

به "رکورد عجیب و باکلاس ایرج نوذری ! ، آقای بازیگر پدرش را روسفید کرد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد عجیب و باکلاس ایرج نوذری ! ، آقای بازیگر پدرش را روسفید کرد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید