دختر بچه 12 ساله انگلیسی از برنامه تیک تاک شکایت کرد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، یک دختر بچه 12 ساله انگلیسی به دلیل نقض حریم خصوصی اش از تیک تاک شکایت کرد.

دختر بچه 12 ساله انگلیسی از برنامه تیک تاک شکایت کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،به تازگی اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می نماید یک دختر بچه 12 ساله انگلیسی از برنامه تیک تاک شکایت نموده و ادعا می نماید این نرم افزار قوانین سخت گیرانه اتحادیه اروپا را نقض نموده است. علاوه بر این قاضی این پرونده در دادگاه بیان نمود که برای راحت بودن این کودک و عبور راحت تر از مراحل پرونده، هویت کودک شاکی را فاش نخواهد کرد؛ لازم به ذکر است پرونده این کودک توسط یک وکیل در حال پیگیری پرونده است.

علت جلوگیری از فاش شدن نام این کودک، جلوگیری از واکنش سایر بچه ها در مقابل این کودک در تیک تاک است و می تواند با انتقام جویی سایر بچه ها از این کودک شاکی روبرو گردد. قاضی این پرونده اعلام نموده که کودک شاکی قرار است در دادگاه حاضر گردد درباره علت شکایت خود از تیک تاک اطلاعاتی را در اختیار دادگاه قرار دهد. علاوه بر این ظاهرا این کودک خواهان احقاق حق خود درباره نقض حریم شخصی اش شده و در صورت تایید موضوع مطرح شده از سوی وی، تیک تاک باید جوابگو باشد.

نظارت بسیار شدید اتحادیه اروپا روی نرم افزار چینی تیک تاک

این در حالی است که اطلاعات خصوصی بچه ها در تیک تاک با نظارت بسیار شدیدی از سوی ناظران اتحادیه اروپا همراه شده و در ماه ژوئن نیز یک گروه ویژه برای نظارت روی این موضوع تشکیل شد. در مقابل تیک تاک نیز اعلام نموده است که حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران اولویت اصلی این شرکت بوده و شرکت تیک تاک سیاست های فوق العاده ای را در این زمینه مد نظر گرفته است.

با این حال باید منتظر بود و دید که مراحل شکایت این کودک تا کجا پیش خواهد رفت، لازم به ذکر است که تیک تاک تا انتها سه ماهه گذشته بیش از دو میلیارد بار و توسط 800 میلیون کاربر روی دو سیستم عامل iOS و اندروید دانلود شده است و در حال حاضر جزو نرم افزار های پرطرفدار دنیا محسوب می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 667

به "دختر بچه 12 ساله انگلیسی از برنامه تیک تاک شکایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر بچه 12 ساله انگلیسی از برنامه تیک تاک شکایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید