ساعت هوشمند شیائومی باقابلیت 2 بار شارژ در ماه!

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، شرکت شیائومی می گوید ساعت هوشمند جدید و فوق سبک این شرکت فقط به ماهی دو بار شارژ احتیاج دارد.

ساعت هوشمند شیائومی باقابلیت 2 بار شارژ در ماه!

شرکت چینی شیائومی (Xiaomi) که شاید بتوان گفت تبدیل به یکی از غول های فناوری در جهان شده است، به تازگی از چندین گوشی هوشمند جدید و یک ساعت هوشمند جدید به نام Mi Watch رونمایی نموده است که شاید دومی کمی جالب تر باشد.

قیمت این ساعت هوشمند نصف اپل واچ نیست، اما حداقل از نظر زیبایی ظاهری نزدیک به خانواده پوشیدنی های گوگل است.

به گفته شیائومی، این دستگاه جدید تنها به دو بار شارژ در هر ماه احتیاج دارد و دارای 117 حالت و تمرین مختلف برای رسیدن به تناسب اندام است.

شیائومی به سیستم عامل این ساعت هوشمند اشاره ننموده است، اما گفته است که هم با آیفون ها (با iOS 10 به بعد) و هم با دستگاه های اندرویدی (با اندروید نسخه 4.4 و بالاتر) سازگار است.

به رغم عدم وجود سیستم عامل اصلی و مخصوص پوشیدنی ها، طبق گفته شیائومی، هنوز هم ردیابی های بهداشتی زیادی از جمله ردیابی ضربان قلب، نظارت بر سطح اکسیژن خون و همچنین ویژگی های ردیابی خواب و استرس در آن تعبیه شده است.

صفحه نمایش Mi Watch می تواند به 450 نیت روشنایی برسد و وزن ساعت نیز 32 گرم است که بسیار کم و سبک است. برای مقایسه می توان گفت که اپل واچ 36 گرم وزن دارد.

اما بزرگترین تعجب در خصوص این ساعت هوشمند جدید، قیمت آن است که تقریباً 116 دلار قیمت گذاری شده است. در واقع این قیمت نباید خیلی تعجب آور باشد، چرا که شیائومی مدتی است دستگاه های پوشیدنی ارزان قیمت می سازد و ساخت دستگاه های ارزان قیمت را می توان سیاست اصلی این شرکت نام برد.

منبع: ایسنا

منبع: فرادید
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 486

به "ساعت هوشمند شیائومی باقابلیت 2 بار شارژ در ماه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند شیائومی باقابلیت 2 بار شارژ در ماه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید