خبرنگاران سالن ورزشی تیم هورسان رامسر برای برگزاری مسابقات لیگ برتر آماده شد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، نوشهر - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت که سالن ورزشی تیم هورسان رامسر برای برگزاری مسابقات لیگ برتر آماده شده است و تا خاتمه هفته جاری به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران سالن ورزشی تیم هورسان رامسر برای برگزاری مسابقات لیگ برتر آماده شد

به گزارش خبرنگاران ، تیم والیبال هورسان رامسر امسال برای نخستین بار توانست به لیگ برتر والیبال کشور راه یابد و به دنبال آن استاندارد سازی و تجهیز سالن ورزشی شهید صدر به عنوان محل بازی و تمرین این تیم با استاندارد لیگ فزونی در دستور کار قرار گرفت .

مهدی رازجویان روز دوشنبه در جریان بازدید از مراحل تجهیز و استاندارد سازی سالن شهید صدر رامسر گفت که برای اجرای این پروژه 40 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده بود که تا به امروز 13 میلیارد ریال آن هزینه شد و سالن به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی اتمام مراحل بهسازی و تجهیز سالن ورزشی شهید صدر را از مهم ترین پروژه های عمرانی شهرستان رامسر معرفی و تاکید کرد که استانداری به خاطر اهمیت این پروژه جهت برگزاری بازی های لیگ فزونی به صورت مرتب بر پیشرفت کار نظارت دارد.

معاون استاندار مازندران مساحت سالن ورزشی را یکهزار و 500 متر مربع با ظرفیت 800 نفر تماشاچی اعلام کرد و گفت : امکاناتی همچون سیستم گرمایشی ، روشنایی ، کفپوش ، صندلی های استاندارد برای تماشاچیان و رختکن برای تیم میزبان و میهمان آماده شده است.

وی افزود : سالن تا سرانجام هفته جاری مورد بهره برداری و در اختیار تیم هورسان برای تمرین قرار می گیرد و مرحله دوم کار هم برای نصب صندلی تماشاگران و وصل آب گرم و سرد شروع می شود.

کمبود تجهیزات و زیرساخت نامناسب سالن ورزشی شهید صدر مهم ترین مشکل تیم هورسان پس از راهیابی به لیگ برتر بود و فدراسیون والیبال هم اعلام کرده بود که در صورت بهینه نشدن شرایط این سالن بر اساس استانداردهای لیگ فزونی ، تیم هوراسان از لیگ حذف خواهد شد.

استاندار مازندران اواسط تیر ماه با هشدار فدراسیون والیبال بلافاصله دستور بازسازی و تجهیز سالن را با تعیین ضرب الاجل صادر کرد و در سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به مازندران برای این منظور تخصیص اعتبار گرفت .

منبع: ایرنا
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 494

به "خبرنگاران سالن ورزشی تیم هورسان رامسر برای برگزاری مسابقات لیگ برتر آماده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سالن ورزشی تیم هورسان رامسر برای برگزاری مسابقات لیگ برتر آماده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید