خبرنگاران دادستان کرمانشاه: کشتارهای غیرمجاز باید جمع آوری گردد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، کرمانشاه- خبرنگاران- دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه بااشاره به عرضه کشتار غیرمجاز دام در بعضی از محلات شهر کرمانشاه، گفت: باتوجه به خطراتی که این نوع از عرضه گوشت دام برای سلامت شهروندان به همراه دارد، در راستای حفظ حقوق عامه دستورالعمل هایی را برای برخورد با آن داده ایم.

خبرنگاران دادستان کرمانشاه: کشتارهای غیرمجاز باید جمع آوری گردد

شهرام کرمی روز آدینه به خبرنگاران اضافه نمود: براین اساس، از پلیس نظارت بر اماکن استان می خواهیم تا با همکاری مرکز بهداشت و اجراییات شهرداری نسبت به جمع آوری ابزارآلات و وسایل کشتار غیرمجاز از جمله داربست هایی که نصب شده اقدام نمایند.

دادستان کرمانشاه افزود: همچنین در بعضی از محلات شهر نصب داربست برای کشتار غیرمجاز هم در معابر ترافیک هایی را بوجود می آورد که باید با آنها برخورد گردد.

وی در ادامه به یکی دیگر اقدامات حوزه حقوق عامه دادسرای کرمانشاه اشاره نمود و گفت: باتوجه به گزارشاتی مبنی براینکه بعضی از عطاری ها اقدام به فروش روانگردان و موادمخدر می نمایند، دستور مقابله با آنها را صادر کردیم.

کرمی اعلام کرد: بنابراین از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواسته ایم تا نظارت ها و بازرسی خود را از عطاری ها افزایش دهند و درصورت مشاهده تخلفی گزارش دهند تا برای عطاری متخلف پرونده قضایی تشکیل دهیم.

وی در ادامه به تخلفاتی که در بعضی از کافی شاپ ها و قهوه خانه های کرمانشاه هم رخ می دهد، اشاره ای کرد و گفت: هرچند که در 2 سال اخیر این مسئله را در دستور کار قرار داده و به آن پرداخته ایم، اما اتاق اصناف و پلیس اماکن باید با تشکیل تیم هایی مدام بر فعالیت این واحدهای پذیرایی نظارت داشته باشند.

کرمی متذکر شد: البته یک دادیار ویژه هم برای نظارت و رسیدگی به تخلفات کافی شاپ ها و قهوه خانه ها معین نموده ایم تا برخوردها جدی تر گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 678

به "خبرنگاران دادستان کرمانشاه: کشتارهای غیرمجاز باید جمع آوری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دادستان کرمانشاه: کشتارهای غیرمجاز باید جمع آوری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید