جاذبه های گردشگری ظرفیتی مهم برای رشد اقتصادی در اردبیل است

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری اردبیل گفت: یکی از قابلیت های استان اردبیل برای رشد اقتصادی صنعت گردشگری است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

جاذبه های گردشگری ظرفیتی مهم برای رشد اقتصادی در اردبیل است

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، کاظم دبیر روز 13 دی در جلسه با معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به مسئولیت های قبلی که داشته ام با ظرفیت های گردشگری استان اردبیل آشنا هستم به طوری که یکی از قابلیت های استان اردبیل برای رشد اقتصادی صنعت گردشگری است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری اردبیل اضافه نمود: باید زمینه را برای سرمایه گذاری در صنعت گردشگری فراهم کرده و در راستای توسعه این صنعت قدم برداریم.

او ادامه داد: می توانیم با برگزاری تورهای استان گردی و برگزاری جشنواره های متعدد و ایجاد مراکز گردشگری و تجاری زمینه را برای ایجاد اشتغال در استان فراهم کنیم.

توسعه آموزش های عمومی و تخصصی پیش نیاز میزبانی مناسب از رویداد 2023

صغری فرشی معاون گردشگری استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: یکی از رویدادهایی که در تاریخ استان اردبیل ماندگار خواهد بود رویداد 2023 است.

او ادامه داد: مشارکت تمامی دستگاه ها می تواند گام مثبتی در زمینه گردشگری استان اردبیل باشد و انتظار می رود در این زمینه شاهد همکاری نهادهای مختلف باشیم.

فرشی گفت: برای میزبانی از کشورهای عضو اکو باید در زمینه آموزش های عمومی و تخصصی گام برداریم و برنامه جامع این آموزش ها را تدوین و با مشارکت حوزه استانداری اردبیل این آموزش ها را عملی کنیم.

معاون گردشگری استان اردبیل اضافه نمود: رویدادهای گردشگری به خصوص رویداد 2023 تاثیر مستقیمی در ایجاد افزایش نشاط اجتماعی در استان خواهد داشت.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1246

به "جاذبه های گردشگری ظرفیتی مهم برای رشد اقتصادی در اردبیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری ظرفیتی مهم برای رشد اقتصادی در اردبیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید