تکذیب تبادل 2 جاسوس بازداشتی با آمریکا از سوی ظریف

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، خبرنگاران : وزیر امور خارجه ضمن تکذیب تبادل دو جاسوس بازداشتی با آمریکا، گفت: وزارت خارجه پیشنهاد مبادله تمامی زندانیان دو طرف (ایران و آمریکا) در همه نقاط دنیا را داده است.

تکذیب تبادل 2 جاسوس بازداشتی با آمریکا از سوی ظریف

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت، محمدجواد ظریف، در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر تبادل دو جاسوس بازداشتی با آمریکا، گفت: این خبر صد در صد دروغ است.

وزیر امور خارجه توضیح داد: ما پیشنهاد مبادله جامع زندانیان طرفین را دادیم. ما در کشورهای مختلف به دستور آمریکا زندانی داریم و در خود آمریکا هم زندانی داریم، افرادی را نیز در ایالات متحده آمریکا داریم که حتی مدت محکومیت غیر قانونی آنها هم تمام شده اما آمریکایی ها مانع برگشت شان به ایران شدند.

وی اضافه نمود: بر همین اساس پیشنهاد کردیم که تمامی زندانیان دو طرف در همه جا مبادله گردد و بر روی این موضوع تاکید داریم اما موضوع معامله دو جاسوس بازداشتی با آمریکا کذب محض است.

بعضی رسانه ها در روزهای اخیر مدعی شده بودند که دو جاسوس جنجالی در ایران به زودی با آمریکا تبادل خواهند شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 516

به "تکذیب تبادل 2 جاسوس بازداشتی با آمریکا از سوی ظریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب تبادل 2 جاسوس بازداشتی با آمریکا از سوی ظریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید