کوشش ایران برای بازیابی گردشگری در پساکرونا

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، ایسنا/ نماینده جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری کوشش ایران برای بازیابی گردشگری در پساکرونا را مطرح نمود.

کوشش ایران برای بازیابی گردشگری در پساکرونا

سعیده نظری، رئیس گروه همکاری های تخصصی بین المللی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که همراه علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری کشور برای حضور در مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری به کشور اسپانیا سفر کرد، درباره کوشش ایران برای بازیابی گردشگری در پساکرونا و بروزرسانی دانش گردشگری بخش خصوصی گردشگری بویژه اعضای وابسته ایرانی سازمان جهانی گردشگری گزارشی را در اختیار کمیته های تخصصی ای که در حاشیه بیست و چهارمین نشست مجمع عمومی UNWTO تشکیل شد، گذاشت.

نماینده ایران بعلاوه در کمیته های آموزش آنلاین و تدوین کد بین المللی حمایت از گردشگران ICPT و کمیته مجموعه اعضای وابسته حضور داشت و نقطه نظرات جمهوری اسلامی ایران و کوشش کشور در این بخش ها بویژه بروزرسانی و بازنگری عناوین و سرفصل های آموزشی گردشگری را ارائه و تشریح کرد.

در یکصد و چهارمین نشست شورای اجرایی این سازمان که با حضور رئیس گروه همکاری های تخصصی بین المللی معاونت گردشگری برگزار گردید، گزارش دبیرخانه UNWTO در بخشهای منابع انسانی، اقتصادی، آموزش، کد اخلاق و غیره مورد آنالیز نهاده شد.

منبع: همگردی
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1196

به "کوشش ایران برای بازیابی گردشگری در پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش ایران برای بازیابی گردشگری در پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید