تراکتور قهرمان نشود خداحافظی می کنم!

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، مراسم معارفه و نشست خبری فراز کمالوند، سرمربی تازه تیم تراکتور ظهر امروز در سالن کنفرانس باشگاه تراکتور برگزار گردید.

تراکتور قهرمان نشود خداحافظی می کنم!

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ تراکت رنگی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

فراز کمالوند در بخشی از این مراسم گفت: ما نیامده به تراکتور می گفتند که کمالوند گفته کرار می آید! اصلا بازیکن خارجی ممنوع است. این مسائلی است که در فضای مجازی به آن دامن می زنند.

من پیشینه ای در فوتبال تبریز داشتم که اگر احساس می کردم به خطر می افتد نمی آمدم. 1750 میلیارد تومان حریف ما در آسیا هزینه نموده است. من نمی توانم معجزه کنم. اگر حوصله ننمایند من هم می شوم یکی مثل خطیبی و منصوریان.

20-25 درصدی که کلا با همه چیز مخالف هستند در همه جای جهان وجود دارند و مهم نیست. این تیم به لطف خدا به دست من به لیگ برتر آمد و به لطف خدا با دست من قهرمان می گردد.

به مردم آذربایجان می گویم اگر من در سرانجام سال دوم تراکتور را قهرمان نکردم از مربیگری خداحافظی می کنم. هر چیزی گفتم عمل کردم. الان هم می گویم که این کار را می توانم بکنم پس باید حوصله نمایند. این ساختمان را باید بکوبم و از نو بسازم.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 986

به "تراکتور قهرمان نشود خداحافظی می کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور قهرمان نشود خداحافظی می کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید