خمز: بازی با شارجه یک هدیه برای تراکتور است

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فرصت خیلی خوبی برای تراکتور است تا در معتبرترین رقابت آسیایی حضور داشته باشد.

خمز: بازی با شارجه یک هدیه برای تراکتور است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران از تبریز، پاکو خمز در نشست خبری پیش از بازی با شارجه، گفت: فرصت خیلی خوبی برای تراکتور است تا در معترجحانن رقابت آسیایی حضور داشته باشد. حضور این تیم در آسیا هدیه بازیکنانی است که فصل پیش در تراکتور حضور داشتند و امیدواریم فردا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی درمورد اظهارات امیرحسین حسین زاده پس از بازی با پرسپولیس و اینکه آیا بعضی نفرات کم کاری نموده اند، شرح داد: هیچ مدرکی از کم کاری بازیکنان تراکتور ندیدم و تنها بازیکنان ناراحتی بازیکنانم از این شکست ها را مشاهده کردم.

*اگر حرفی با هم دارند، از رسانه استفاه ننمایند، چون بزدلانه است!

سرمربی تراکتور تاکید نمود: همین جا به بازیکنان و باشگاه پیغام می دهم که اگر حرفی با هم دارند، از رسانه استفاه ننمایند، زیرا این یک اقدام بزدلانه است. اگر کسی می خواهد چیزی بگوید، بهتر است بین خودمان باشد. قطعا به این موضوع رسیدگی می کنم و اگر چنین چیزی وجود داشته باشد رسیدگی می کنم تا حل گردد. از همه می خواهم بیشتر کار و کوشش کنیم.

*شارجه بازیکنانی دارد که می توانند نتیجه را تغییر بدهند

خمز درمورد اندازه آمادگی تیمش برای بازی با شارجه گفت: تمرینات مناسبی در طول هفته برگزار نموده و امیدواریم نتیجه خوبی کسب کنیم. تنها راهی که برابر شارجه داریم این است که بهتر از آن ها بازی کنیم. از لحاظ نفرات آن ها بازیکنانی دارند که هر کدام صاحب توپ شوند، می توانند نتیجه را تغییر دهند. فردا بازیکنان تراکتور باید رجحانن بازی خود را به نمایش بگذارند. اگر این اتفاق بیفتد، می توانیم رقابت نزدیکی با شارجه داشته و برنده باشیم.

*هیچ کس از فرد دیگری نمی ترسد

وی درمورد این اظهارنظر سرمربی شارجه مبنی بر اینکه ترسی نسبت به قدرت تراکتور ندارد، شرح داد: کاری که من می کنم احترام به همکارانم است. هیچ کس از فرد دیگری نمی ترسد. باید به هم احترام بگذاریم. مطمئن هستم فردا در بالاترین سطح بازی و برای صعود کوشش خواهیم کرد.

* هر بازی می گردد بهتر و شجاع تر بازی کرد

خمز در مورد برنامه های تیمش برای رجحان در بازی فردا، گفت: معمولا وقتی که مالکیت توپ را دارید و برنامه بیشتر داشته باشید، شانس برد تیم بالا است. همواره معتقدم در هر بازی می گردد بهتر و شجاع تر بازی کرد. فردا نباید از باخت ترسید و برنامه ما روی برد و صعود تیم است. این چیزی است که از بازیکنان می خواهم.

*فردا باز هم استادیوم پر گردد، محتاطانه بازی نخواهیم کرد

وی درمورد حمایت طرفداران از تراکتور در بازی فردا، گفت: اگر فردا باز هم استادیوم از 80 هزار تماشاگر پر گردد، محتاطانه بازی نخواهیم کرد. فکر نمی کنم طرفداران بیایند که فقط برد ما را ببینند بلکه می خواهند بازی زیبا هم ببینند؛ و این وظیفه ماست که به آن ها این را هدیه دهیم. 80 هزار نفر هوادارمان در استادیوم باشد و از ما حمایت نمایند، اما ما با ترس بازی کنیم و با شکست آن ها را بدرقه کنیم قطعاً راضی نخواهند شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1402 بروزرسانی: 31 مرداد 1402 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1525

به "خمز: بازی با شارجه یک هدیه برای تراکتور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خمز: بازی با شارجه یک هدیه برای تراکتور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید