به روزرسانی واتس اپ برای گوشی های iOS

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، پس از ورود به سال 2021، واتس اپ اکنون اولین ویژگی بزرگ خود را برای سال 2022 آماده می نماید. این برنامه قرار است هر زمان که شخصی برای شما پیامی ارسال کرد، عکس های نمایه مخاطبین شما را در اعلان ها اضافه کند.

به روزرسانی واتس اپ برای گوشی های iOS

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، این ویژگی که به وسیله WABetaInfo مشاهده شده است، تا زمانی که iOS 15 و نسخه 2.22.1.1 برنامه را اجرا می نمایند، برای آزمایش نمایندگان بتای iOS واتس اپ شروع به ارائه کند.

با داشتن عکس های نمایه در اعلان ها، واتس اپ از روندی پیروی می نماید که دیگر اپلیکیشن ها از قبل اجرا نموده اند، مانند توییتر. با این کار، هر بار که اعلان نوی در واتس اپ دریافت می کنید، نام مخاطب و بعلاوه تصویر نمایه او ظاهر می گردد.

این ویژگی ممکن است در حال حاضر برای همه آزمایش نمایندگان نسخه بتا ظاهر نگردد، حتی افرادی که می توانند از این عملکرد استفاده نمایند ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند، زیرا هنوز در نسخه بتا هستند.

اواخر سال گذشته، واتس اپ آزمایش بسیاری از ویژگی های نو را شروع کرد که قرار است در طول امسال روی این برنامه ارائه شوند. در کنار یک عملکرد نو انجمن، که مکانی نو است که در آن ادمین های گروه کنترل بیشتری بر گروه های برنامه دارند، واتس اپ در حال آماده سازی گیرندگان ویرایش، فیلتر کردن کسب وکار های اطراف و یک صفحه اطلاعات تماس اصلاح شده است.

یکی دیگر از ویژگی هایی که در راه است، بخش نوی به نام کسب وکار های نزدیک است. این عملکرد به شما امکان می دهد تا مشاغل اطراف مانند رستوران ها، خواربار فروشی ها، مغازه های لباس و ... را جستجو کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1423

به "به روزرسانی واتس اپ برای گوشی های iOS" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی واتس اپ برای گوشی های iOS"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید