فکری: امیدوارم شاهد حضور یک نسل جدید از مربیان در کادر فنی تیم ها باشیم، اگر مشکل خاصی نباشد در نساجی می مانم

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد، شاهد حضور یک نسل جدید از مربیان در کادر فنی تیم ها باشیم.

فکری: امیدوارم شاهد حضور یک نسل جدید از مربیان در کادر فنی تیم ها باشیم، اگر مشکل خاصی نباشد در نساجی می مانم

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری در نشست خبری پس از ملاقات تیمش مقابل شهر خودرو در مشهد گفت: با توجه به اینکه آخرین بازی ما بود، جا دارد بیشتر صحبت هایم مربوط به تشکرهایم گردد. ابتدا از سازمان لیگ تشکر می کنم، چرا که به واسطه وجود کرونا یک فصل جدید را تجربه کردند و سعی کردند که لیگ مرتب و منظمی داشته باشیم. خدا را شکر مشکل خاصی نبود و با این تجربه جدید کار خود را خیلی خوب انجام دادند. جا دارد از جانب خودم و تیم نساجی از سازمان لیگ تشکر کنم. از تیم های داوری نیز که در این 10 بازی حضور داشتم، تشکر می کنم. شاید بعضی اوقات اشتباهاتی بوده، اما در مجموع داوری های خوبی را دیدم.

وی تأکید کرد: در بحث داوری در جهان VAR وجود دارد و می بینیم که بهترین تیم های جهان هم اشتباه می نمایند، ولی در ایران که VAR وجود ندارد، داوران ما خوب سوت می زنند و کم اشتباه هستند.

فکری ادامه داد: از رسانه ها هم تشکر می کنم و خسته نباشید می گویم. از حدادیان مالک باشگاه هم تشکر می کنم که در این 10 ملاقاتی که بودم، حمایت خوبی داشت. از امیری مدیرعامل نیز باید قدردانی کنم. کادر فنی نیز با تمام وجود در خدمت تیم بود. همچنین بازیکنانم نیز با تمام توان بازی کردند. گاهی اوقات برابر تیم هایی بازی می کردیم که به اندازه یک تیم کامل روی نیمکت داشتند و تعویض هایی که انجام می دادند، یکی بهتر از دیگری بود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: ما امروز تیمی را داشتیم که 10 بازیکن اصلی مان حضور نداشتند و نفراتی را به بازی گرفتیم که در هیچ لیگی بازی ننموده بودند. نتیجه دریافت با این جوانان کار بسیار مهم است.

فکری با تشکر از کادر تدارکات و پزشکی و سرپرستی و طرفداران تیم نساجی مطرح کرد: ما توانستیم نتایج خوبی بگیریم. طرفداران نیز انرژی خوبی به ما می دادند و امیدوارم فصل آینده شاهد حضور آنها در ورزشگاه باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به فصل آینده فکر نموده است، گفت: باید نشستی با مدیریت باشگاه داشته باشم و برنامه من و باشگاه را ببینیم که چه هست. ان شاءالله اگر مشکل خاصی نباشد، در خدمت نساجی خواهم بود.

سرمربی نساجی درباره نداشتن انگیزه در بازی امروز مطرح کرد: ما در 10 بازی قبلی مقابل تیم هایی قرار گرفتیم که یا مدعی قهرمان و کسب سهمیه بودند. همین امروز هم شاهد بودید که تعویض های شهر خودرو یکی از دیگری بهتر بود، اما تعویض های ما مربوط به کسانی بود که حتی در یک لیگ هم بازی ننموده بودند. ما در درجه اول نگاه مان به این بود که گل نخوریم و یک امتیاز را بگیریم و سپس نیم نگاهی به ضدحملات داشتیم. البته فرصت آنچنانی برای گلزنی نداشتیم، اما بچه های مان پرکوشش بودند و دروازه را بسته نگه داشتند.

فکری درباره تیم شهر خودرو توضیح داد: در نشست خبری قبل از بازی گفتیم که شهر خودرو تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان توانمندی بهره می برد. تا دیروز فکر می کردم که این تیم شانس کسب سهمیه ندارد، اما امروز متوجه شدم که شانس دارد. این تیم فشار زیادی روی دروازه ما آورد. بختیاری زاده از مربیان جوان است که ایده های جدید دارد و باید از مدیرانی که این فرصت را به مربیان جوان می دهند، تشکر کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم مربیان جوان از این فرصت ها استفاده نمایند و ما یک شاهد حضور یک نسل جدید از مربیان در کادر فنی تیم ها باشیم. اگر شهر خودرو امروز با اختلاف مقابل ما پیروز می شد، شاید به آسیا می رسید. به هرحال بازی سنگینی برای ما بود و بچه های ما در دوندگی و کوشش کم نیاوردند و جنگیدند و خدا را شکر یک امتیاز را کسب کردیم. در روزی که 10 بازیکن اصلی را نداشتیم، توانستیم بدون شکست بمانیم. کسب 18 امتیاز در این 10 بازی جای تشکر از مجموعه تیم را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 413

به "فکری: امیدوارم شاهد حضور یک نسل جدید از مربیان در کادر فنی تیم ها باشیم، اگر مشکل خاصی نباشد در نساجی می مانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: امیدوارم شاهد حضور یک نسل جدید از مربیان در کادر فنی تیم ها باشیم، اگر مشکل خاصی نباشد در نساجی می مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید