باخت به پدیده هم کار ورزیر ورزش بود آقای خطیبی؟

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، تیم فوتبال تراکتور شب گذشته مقابل تیم پدیده مشهد هم بازنده شد. چند روز پیش تیم فوتبال تراکتور در روزی که نمایش ضعیفی مقابل پرسپولیس از خود نشان داد، با یک گل مغلوب گردید و دستش از سوپرجام کوتاه ماند. بعد از این مسابقه، اما خبری از پذیرش فزونی حریف و کوشش برای جبران نقاط ضعف نبود؛ چرا که رسول خطیبی، سرمربی تراکتور، فرار رو به جلو را انتخاب کرد و ترجیح داد باخت تیمش را به گردن وزارت ورزش و دولت بیندازد: بازی تمام شد، اما به آن عده تبریک می گویم که با انواع و اقسام کارشکنی ها تمرکز و آرامش ما را در روز های گذشته سلب کردند. به دولت و وزارت ورزش تبریک می گویم که در روز های پایانی کارشان یک جام دیگر به تیمشان هدیه شد. این جام نوش جان آقایان!

باخت به پدیده هم کار ورزیر ورزش بود آقای خطیبی؟

شب گذشته تراکتور یک بار دیگر بازی داشت و این بار با تیم پدیده در مشهد. دیگر خبری از تیم های مرکز نشین حکومتی (!) نبود، اما تراکتور باز هم باخت. این بار مقابل پدیده ای که غرق در مسائل مدیریتی و مالکیتی است و دیشب هم از دقیقه 20 به علت اخراج بازیکنش با 10 بازیکن به بازی ادامه داد. حالا سوال از آقای رسول خطیبی این است که دیشب چه عاملی باعث شکست تیمش شد؟ دولت یا وزارت ورزش به پدیده یاری کردند تا از سد تراکتور بگذرد؟

در میان این هیاهو ها و بهانه جویی ها برای شکست، نباید از یاد برد که تراکتور باید خیلی زود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و این سوال باید دغدغه طرفداران و مدیران این باشگاه باشد که این تیم با کادر فنی فعلی که سه کاپیتان تیم ملی را از این تیم رانده، می تواند مقابل النصر عربستان قد علم کند؟ چرا که آن جا دیگر نمی توان از دولت و وزارت ورزش و ... ایراد گرفت. آنجا اگر ببازی باید باخت را به گردن بگیری و قبول کنی که ضعف فنی یکی از دلایل شکست بوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 982

به "باخت به پدیده هم کار ورزیر ورزش بود آقای خطیبی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت به پدیده هم کار ورزیر ورزش بود آقای خطیبی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید