تور اروپا ارزان: استقبال اتحادیه اروپا از مذاکرات دولت و مخالفان در ونزوئلا

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، به گزارش خبرنگاران، جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حساب کاربری خود در توئیتر نسبت به مذاکرات دولت ونزوئلا با مخالفانش واکنش نشان داد و این مذاکرات را مهم اسم کرد.

تور اروپا ارزان: استقبال اتحادیه اروپا از مذاکرات دولت و مخالفان در ونزوئلا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ارتباط با مذاکرات دولت و گروه های مخالف در ونزوئلا گفت: از کوشش های هر دو طرف در مذاکرات مکزیک، به ویژه توافق حاصل شده برای مقابله با کووید -19 استقبال می کنم.

بورل در ادامه گفته است که اطمینان خواهم داشت که دورهای بعدی این مذاکرات پیچیده با حسن نیت و با محور حقوق قانونی و قضائی ادامه خواهد یافت.

بورل بعلاوه تاکید نمود که اتحادیه اروپا آمادگی دارد از فرایند مذاکرات داخلی در ونزوئلا حمایت کند.

مذاکرات دولت ونزوئلا و مخالفان با هدف حل و فصل بحران سیاسی طولانی این کشور اخیراً در شهر مکزیکو سیتی برگزار گردیده و اکنون دو طرف از دستیابی به توافق اولیه بر سر بعضی موضوعات خبر می دهند.

بر اساس این گزارش، نمایندگان دولت ونزوئلا و مخالفان با انتشار بیانیه مشترکی پس از مذاکراتی که طی روزهای 3 تا 6 سپتامبر برگزار گردید، اعلام کردند که زمینه های توافق شده مربوط به تدابیر و اقدامات اجتماعی به خصوص افرادی که از بحران شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند، خواهد بود.

این مذاکرات پس از دو سال فشار مخالفان و متحدان غربی آنها برای سرنگونی دولت نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا برگزار گردیده است.

بر خلاف کوشش های قبلی شکست خورده، مذاکرات فعلی شامل مشارکت سایر کشورها از جمله نروژ، هلند، روسیه ترکیه و بولیوی بوده است.

دو طرف بعلاوه بر سر ادامه مذاکرات به توافق رسیده اند. دو طرف ماه گذشته هم در مرکز مکزیک با یکدیگر ملاقات نموده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1029

به "تور اروپا ارزان: استقبال اتحادیه اروپا از مذاکرات دولت و مخالفان در ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: استقبال اتحادیه اروپا از مذاکرات دولت و مخالفان در ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید