گوشی تاشوی جدید هواوی در راه است

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، در حالی که هنوز منتظر پیگیری خبر های بیشتر درباره Mate Xs هستیم، به نظر می رسد شرکت هواوی در حال آنالیز یک رقیب جدید برای گلکسی Galaxy Z. Flip سامسونگ با طراحی تاشو است.

گوشی تاشوی جدید هواوی در راه است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، طبق اطلاعات منتشر شده از یک گواهی حق ثبت اختراع، به نظر می رسد محصول جدید هواوی برای جلب نظر مخاطبان گوشی های تاشو با جدیت طراحی شده است.

جالب است بدانید که این گوشی کاملاً شبیه گلکسی Z. Flip است. در این میان تنها یک استثنا وجود دارد، صفحه خارجی به طور قابل توجهی بزرگتر است و شاید برای مواردی بیشتر از اعلان ها و زمان استفاده گردد. قسمت بهتری از نیمه بالایی صفحه پشتی را جایی که دوربین قرار گرفته است می گیرد.

از آنجا که در تصاویر، هیچ دوربین جلویی نمایش داده نمی گردد، نمایشگر خارجی به عنوان منظره یاب برای تصاویر سلفی نیز عمل می نماید. به این ترتیب طراحی جلو در جایی که صفحه نمایش تاشو وجود دارد، بدون هیچ گونه بریدگی و مانعی دیده خواهد شد.

هیچ تصویری وجود ندارد که نشان دهد گوشی از کنار بسته شده است، بنابراین ما نمی دانیم که آیا OEM میخواهد یک شکاف کوچک بین دو نیمه ایجاد کند یا خیر. در هر صورت، به خاطر داشته باشید که این فقط یک حق ثبت اختراع است و هیچ مدرک واقعی مبنی بر اینکه هوای، روی این محصول آغا به کار فراوری نموده است وجود ندارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 509

به "گوشی تاشوی جدید هواوی در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشوی جدید هواوی در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید