گزینه دورتموند برای جایگزینی هالند

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، باشگاه بوروسیا دورتموند باتوجه به احتمال زیاد جدایی هالند یک مهاجم جوان سوئدی را برای جایگزینی او انتخاب نموده است.

گزینه دورتموند برای جایگزینی هالند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت، به نظر می رسد که جدایی ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند در تابستان قطعی است. این بازیکن نروژی نمایشی خیره کننده در دورتموند داشت و چندین مشتری عظیم دارد.

دورتموند برای فروش هالند 100 میلیون یورو می خواهد و به نظر می رسد که مشتریان عظیم این پدیده نروژی قصد پرداخت این رقم را دارند.

دورتموند تبحر خاصی در جذب و پرورش استعدادهای عظیم و فروش آنها به رقم های بسیار بالا دارد. سوالی که وجود دارد این است که این باشگاه آلمانی میخواهد کدام بازیکن را به عنوان جایگزین هالند انتخاب کند.

الکساندر ایزاک، مهاجم رئال سوسیداد بازیکنی است که دورتموند برای جایگزینی هالند او را زیر نظر دارد. این بازیکن 21 ساله سوئدی سابق حضور در دورتموند را دارد. او بعد از این تیم راهی رئال سوسیداد شد و توانست در فصل جاری 12 گل برای تیمش به ثمر برساند.

در قرارداد این بازیکن جوان سوئدی ذکر شده است که دورتموند می تواند در ازای پرداخت 30 میلیون یورو او را دوباره به تیم برگرداند و این باعث شده تا این باشگاه آلمانی باتوجه به درخشش او در فصل جاری لالیگا به دنبال بازگرداندنش باشد.

مایکل زورک، مدیر بوروسیا دورتموند در واکنش به جذب دوباره ایزاک گفت: او ابتدا در سوسیداد نیمکت نشین بود اما رفته رفته خود را به ترکیب اصلی رساند و در فصل جاری بهترین گلزن تیمش بوده است. ما این بازیکن را از نزدیک زیر نظر داریم اما فعلا هالند را داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 773

به "گزینه دورتموند برای جایگزینی هالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه دورتموند برای جایگزینی هالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید