ویزای کانادا: یاری 10 میلیون دلاری کانادا برای کاریابی و ورود تازه واردان به بازار کار

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، کانادا به موجب برنامه Foreign Credential Recognition (به رسمیت شناختن مدارک کاری/تحصیلی خارجی) تعهد نموده است که 10 میلیون دلار به پروژه هایی که برای یاری به تازه واردان دوره دیده جهت کاریابی طراحی شده اند یاری کند. این مبلغ برای هر 15 پروژه که یا برای کاریابی مهاجران تازه وارد ماهر طراحی شده و یا برای تسهیل فرایند به رسمیت شناختن مدارک کاری/تحصیلی حداکثر 800 هزار دلار است.

ویزای کانادا: یاری 10 میلیون دلاری کانادا برای کاریابی و ورود تازه واردان به بازار کار

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

در خبری که Employment and Social Development Canada (ESDC) منتشر نموده اعلام شده که دولت کانادا در پی طرح ها و کانسپت های همکارانه و نوآورانه از جانب ذینفعانی است که موانع خاصی که بر سر راه ورود مهاجران تازه وارد دارای مهارت بالا به بازار کار کانادا وجود دارد را بر طرف می نماید. بعلاوه در این خبر از قول خانم Patty Hajdu وزیر کار و توسعه کانادا اعلام شده که یاری به به مهاجران تازه وارد جهت به رسمیت شناختن مدارک کاری/تحصیلی خارجی شان یاری می نماید تا سریع تر به بازار کار کانادا بپیوندند. ما به وسیله این فراخوان، به تازه واردان شانس موفقیت در کانادا می دهیم.

لازم به ذکر است این فراخوان در برابر ذینفعان واجد شرایط که در به رسمیت شناختن مدارک تحصیلی/کاری و ورود مهاجران تازه وارد دارای مهارت بالا به بازار کار کانادا نقش دارند، یعنی اتحادیه ها، انجمن های صنفی و نهادهای قانونی، باز است. علاقه مندان تا اول آوریل 2019 فرصت دارند طرح ها و کانسپت های خود را ارائه نمایند. سپس از متقاضیان منتخب بر ای توسعه و ارائه پروپوزال کامل دعوت خواهد شد.

بد نیست بدانید برنامه Foreign Credential Recognition (FCR) با استان ها و نواحی کانادا و ذینفعانی نظیر سازمان های غیرانتفاعی، نهادهای قانونی، موسسات آموزش عالی و کارفرمایان در تامین اقتصادی و اجرای برنامه هایی که برای تسهیل ارزیابی و معادلیابی مدارک کاری/تحصیلی خارجی طراحی شده اند همکاری می نماید تا مهاجران تازه وارد دارای مهارت بتوانند سریعتر جذب بازار کار کانادا شوند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1015

به "ویزای کانادا: یاری 10 میلیون دلاری کانادا برای کاریابی و ورود تازه واردان به بازار کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: یاری 10 میلیون دلاری کانادا برای کاریابی و ورود تازه واردان به بازار کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید