ویزای کانادا: استراتژی نو کانادا برای پذیرش دانشجویان خارجی

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، کانادا از اتخاذ استراتژی پنج ساله خود برای دانشجویان حارجی خبر داده و تاکید نموده است که این استراتژی تنوع، نوآوری و ارتباطات جهانی را بیشتر می نماید. استراتژی دولت فدرال که این هفته منتشر شده است به حضور گسترده دانشجویان خارجی در کانادا اشاره نموده است و بیان داشته که از ابتدای امسال میلادی 570000 دانشجوی خارجی بیش از 21 میلیارد دلار به اقتصاد کانادا یاری نموده اند.

ویزای کانادا: استراتژی نو کانادا برای پذیرش دانشجویان خارجی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

یکی از اهداف اصلی این استراتژی 148 میلیون دلار تازه افزایش تنوع دانشجویان است؛ کانادا وعده داده است که از کشورهای بیشتری دانشجو بپذیرد چرا که بیش از 50 درصد دانشجویان خارجی مشغول تحصیل در کانادا در حال حاضر از کشورهای هند و چین و بیشتر در شهرهای ونکوور و تورنتو ساکن هستند.

کانادا با اتخاذ این استراتژی میخواهد که از کشورهای مکزیک، کلمبیا، ویتنام، فیلیپین، اندونزی، تایلند، مراکش، ترکیه، فرانسه و اوکراین هم دانشجو پذیرش کند. هدف دیگر مقصد سکونت دانشجویان خارجی در کانادا است تا بدین ترتیب دانشجویان را به نقاطی بیاورد که مهاجران کمتر به آنجا می فرایند.

لازم به ذکر است در کانادا دانشگاه های مطرحی در کلاس جهانی وجود دارند: دانشگاه مکگیل در مونترال و دانشگاه تورنتو. هر دوی این دانشگاه های محبوب دانشجویان خارجی هستند. دانشگاه های کوچک تری نظیر دانشگاه لثبریج در آلبرتا یا دانشگاه تامپسون ریورز در بریتیش کلمبیا هم گزینه مجذوب کنندهی برای تحصیل هستند.

وزیر تجارت بین الملل کانادا گفته است که دانشجویان خارجی باعث نوآوری و توسعه شایستگی های بین فرهنگی می شوند. اگر دانشجویان خارجی کانادا را برای مهاجرت انتخاب نمایند به موفقیت اقتصاد آن یاری خواهند کرد. آنهایی هم که به کشور خود بر می گردند تا آخر عمر سفیر کانادا و ارزش های کانادا خواهند بود.

یکی دیگر از جنبه های استراتژی تازه کانادا برای دانشجویان خارحی سرمایه گذاری حدود 100 میلیون دلاری در تحصیل کانادایی ها در خارج است که عمدتا برای بومیان کانادا (افرادی که قبل از ورود اروپاییان در کانادا زندگی می کردند) و طبقه کم عایدی و معلولین فرصت هایی را ایجاد می نماید.

احمد حسین وزیر مهاجرت، شهفرایندی و پناهندگی کانادا اعلام نموده است که دانشجویان بین المللی اغلب متقاضیان ایده آل اقامت دائم هستند. این استراتژی به همان ویژگی های تکیه دارد که کانادا را برای دانشجویان ارجی مجذوب کننده ساخته است: دانشکده ها و مدارس قوی، تحصیل به دو زبان انگلیسی و فرانسه، استقبال از قومیت های مختلف و ارائه فرصت برای ساختن زندگی و راستا شغلی و اقامت دائم.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1024

به "ویزای کانادا: استراتژی نو کانادا برای پذیرش دانشجویان خارجی" امتیاز دهید

1 کاربر به "ویزای کانادا: استراتژی نو کانادا برای پذیرش دانشجویان خارجی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: استراتژی نو کانادا برای پذیرش دانشجویان خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید