تور استانبول ارزان: چشم اندازهایی از اروپا و آسیا در آسمان خراشی در استانبول

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، برج رادیو و تلویزیونی چاملیجا که قرار است به زودی در استانبول افتتاح گردد، مناظری از دو قاره را در دو سمت شهر در اختیار شما خواهد گذاشت.

تور استانبول ارزان: چشم اندازهایی از اروپا و آسیا در آسمان خراشی در استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

یک برج نو رادیویی مدرن و با تکنولوژی روز در استانبول در حال ساخت وساز است که قرار است تعریف نوی به خط آسمان مرکز ترکیه بدهد و عکس های نو نشان می دهند که چه ساختمان منحصر به فردی در حال شکل گیری است. این برج به زودی به یکی دیگر از جذابیت های استانبول تبدیل می گردد و میزبان بازدیدنمایندگان و گردشگران تور استانبول خواهد بود.

برج رادیو و تلویزیونی چاملیجا (The Çamlıca TV and Radio Tower) با طراحی گروه معماری ملیک آلتینیسیک قرار است جای تعدادی از ساختمان های مخابراتی قدیمی استانبول را بگیرد. این پروژه نو در زمان تکمیل، عنوان بلندترین برج شهر را به خود اختصاص خواهد داد.

اما به غیر از اهداف ارتباطاتی، دیگر استفاده های عمومی نیز از این ساختار وجود خواهد داشت. این برج دارای فضاهای نمایشگاهی و یک سکوی مشاهده دو طبقه خواهد بود که بر فراز تنگه بسفر (Bosporus)، چشم اندازهایی بی نظیر از دو سوی اروپا و آسیایی شهر در اختیار بینندگان و گردشگران تور ترکیه می گذارد.

در دو سمت برج چاملیجا، آسانسورهای پانارومایی تعبیه خواهند شد که بازدیدنمایندگان را تا ارتفاع 180 متر از سطح زمین بالا می برند و مناظری زیبا از شبه جزیره در یک سمت و سواحل دریای سیاه از سمت دیگر فراهم می نمایند. روی زمین، پایه این ساختمان با یک پارک و فضای پیاده روی احاطه خواهد شد و فضای عمومی اطراف آن شامل کافه، سالن اجتماعات و غیره خواهد بود.

این برج با ارتفاع 369 متر از سطح زمین به بازدیدنمایندگان این شانس را می دهد تا زاویه دید خوبی از شهر زیر پایشان داشته باشند. این ساختمان با وجود طراحی خارق العاده اش در جستجوی یک حس تحرک و ریتمی در سایه خود است که از نقاط مختلف استانبول به اشکال مختلفی ظاهر گردد. معماری برج چاملیجا با ترکیبی از زیبایی، ریاضی و جغرافی، چشمان شما را به خود خیره خواهد نمود.

قرار است این ساختمان به صورت رسمی در اواخر سال 2019 افتتاح گردد و بر طبق آمار شرکت طراح آن در سال بیش از 4.5 میلیون نفر بازدیدنماینده خواهد داشت.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1195

به "تور استانبول ارزان: چشم اندازهایی از اروپا و آسیا در آسمان خراشی در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: چشم اندازهایی از اروپا و آسیا در آسمان خراشی در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید