مقاله: سفری خاطره انگیز با ویزای توریستی کانادا

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، غیر از کسانی که برای اخذ ویزای توریستی کانادا اقدام می نمایند، خیلی از افراد دوست دارند به کانادا مهاجرت نمایند. بیشتر از 20 درصد جمعیت کانادا در کشورهای دیگر متولد شده اند؛ تخمین زده می گردد این تعداد تا سال 2031 به 50 درصد افزایش پیدا کند. در حدود 200 ملیت مختلف در سراسر کانادا زندگی می نمایند، به همین دلیل کانادا همانند دنیایی رنگارنگ از ملیت های مختلف است.

مقاله: سفری خاطره انگیز با ویزای توریستی کانادا

ضمناً به یاد داشته باشید که شهرهای کانادا هم بسیار عظیم هستند. هنگامی که هتل خود را رزرو می کنید، به خاطر داشته باشید که هتل مورد نظرتان به مکان های دیدنی شهر یا ایستگاه اتوبوس و قطار نزدیک باشد. ممکن است هتلی در حومه شهر ارزان باشد اما دقت کنید که حومه های شهرها در کانادا می توانند خودشان یک شهر جداگانه با مراکز خرید، پارک ها و سوپرمارکت های عظیم باشند. کانادا 6 منطقه زمانی دارد در نتیجه اگر می خواهید بعد از دریافت ویزای توریستی کانادا به خوبی شهرهای آن را بگردید، پیشنهاد ما این است که برای گشتن در این کشور ماشین کرایه کنید.

در رده بندی مالی سال 2017 سه شهر ونکوور، تورنتو و کلگری در میان 10 شهر برتر دنیا برای زندگی انتخاب شدند. 5 عاملی که برای رجحان این شهرها در نظر گرفته شده بود، سلامت، آموزش، محیط زیست، زیرساخت ها و ثبات بودند. به همین خاطر بسیاری از مهاجران این شهرها را برای مهاجرت به کانادا انتخاب می نمایند.

منبع مقاله: سفری خاطره انگیز با ویزای توریستی کانادا

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 478

به "مقاله: سفری خاطره انگیز با ویزای توریستی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سفری خاطره انگیز با ویزای توریستی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید