معرفی جاذبه های گردشگری بوستون آمریکا

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، جاذبه های گردشگری بوستون را می توان به دو دسته جاذبه های تاریخی و طبیعی تقسیم کرد. بوستون را به دلیل تاریخی بودن منشا تمدن آمریکا نامیده اند.

معرفی جاذبه های گردشگری بوستون آمریکا

جاذبه های گردشگری بوستون برای هر گردشگری در تور آمریکا جذاب و دیدنی است؛ از این رو سالانه گردشگران بسیار زیادی به این شهر سفر می نمایند. این شهر قدیمی در سال 1630 میلادی توسط مهاجران پیوریتن تأسیس شد و مرکز حوادث انقلاب آمریکا به شمار می رود. به غیر از جاذبه های گردشگری این شهر برخی از بهترین دانشگاه های دنیا را دارد، از جمله دانشگاه هاروارد (Harvard University)، مؤسسهٔ فناوری ماساچوست (MIT)، تافتس (Tufts) ، دانشگاه بوستون (Boston University) و دانشگاه نورث ایسترن (Northeastern University). بوستن یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین مراکز پزشکی و تحقیقاتی است که دارای چندی از معروفترین بیمارستان های دنیا می باشد. بهترین زمان برای مسافرت به بوستون فصل بهار پیشنهاد شده است.

موزه هنرهای زیبا

موزه هنرهای زیبا در شهر بوستون، ماساچوست، یکی از بزرگترین موزه های ایالاتمتحده آمریکا است که بیش از یک میلیون بازدیدنماینده از سراسر دنیا را در سال جذب می نماید.این موزه در بر گیرنده بیش از 450٬000 اثر باستانی و هنری است که آن را به یکی ازمهم ترین مجموعه های هنری در آمریکای شمالی تبدیل نموده. این موزه در ردیف 54مینموزهٔ پربازدید در دنیا در سال 2010 نهاده شد. موزه در سال 1870 گشایش یافت ومکان کنونی آن به 1907 می رسد.

این نهاد در کنار فعالیت های موزه داری خود،فرهنگستان هنری ای نیز اداره می نماید که مدرسه موزه هنرهای زیبای بوستون نام دارد.این موزهبرای داشتن بخش مصرشناسی در میان موزه های دنیا نامدار است؛ از جمله آثار معروفاین موزه می توان به چهره نگاری از جرج واشنگتن اثر گیلبرت استوارت، پایکوبی دربوگیوال اثر پیر آگوست رنوار، چهره نگاری از پستچی ژوزف رولین اثر ونسان ون گوگ وپشته علف اثر کلود مونه را نام برد.

باغ بوستون

اینباغ در کنار پارک بوستون کامون و درست در قلب بوستون نهاده شده است. این باغ برایاولین بار به طور رسمی در سال 1837 تاسیس شد. فضایی سبز و چشم اندازی زیبا از شهربا قرار دریافت در این باغ را می توان مشاهده کرد. حوضچه های آب، پل های زیبا، مسیرهای پیاده روی و ... همگی این باغ رو به یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی بوستونتبدیل نموده است. تمام روزهای سال این باغ زیباست و ارزش وقت گذاشتن، عکاسی و لذتبردن را دارد.

خانه قدیمی ایالت

خانه قدیمی ایالت که در سال 1713 ساخته شد و تا سال 1798 ساختمانی دولتی ومقر دادگاه عمومی ماساچوست به حساب می آمد. این روزها یکی از نمادهای تاریخی شهربوستون است و به عنوان موزه در معرض بازدید عموم نهاده شده است. این ساختمان آجریبا آسمان خراش های شیشه ای اطرافش که آن را محصور نموده اند به یکی از اماکن دیدنیشهر و سوژه عکاسی افراد علاقه مند و هنرمند تبدیل شده است.

قبرستان گراناری

قبرستان قدیمی گراناری در ایالت ماساچوست سومین قبرستان قدیمی در بوستونمی باشد که در سال 1660 میلادی در خیابان ترئمونت نهاده شده است. این قبرستان قدیمیمحل دفن سه نفر از امضانمایندگان اعلامیه استقلال آمریکا شامل ساموئل آدامز، جانهنکاک، و رابرت درمان پین است. به علاوه قربانیان قتل عام تاریخی بوستون در اینجاآرام گرفته اند. براساس آمارهای منتشر شده 2345 قبر با نشان در این مکان وجود دارداما تاریخ شناس ها عقیده دارن که 5000 نفر در اینجا دفن شده اند.

بیکن هیل

بیکنهیل، یکی از زیباترین محله های بوستون می باشد که درست در وسط شهر نهاده شدهاست. در سمت جنوب بیکن هیل به طور سنتی خانه موروثی خانواده اصیل بوستون، کهمحلی ها آنها را به نام برهمن می شناختند، وجود دارد.این خانه هایآجری که به خوبی محافظت شده اند، در سبک های فدرال و یونانی در کنار هم در خیابانهایی که درختانش بر آن سایه افکنده اند، پا بر جا هستند.

قلب این محلهمیدان لوئیزبرگ است، جایی که روبروی خانه های یک پارک خصوصی قرار گرفته است. نویسنده یمعروف، لوئیزا می آلکوت، از سال 1880 تا 1888 میلادی در اینجا بوده است.خانه موزهی نیکولز، یک خانه به سبک فدرال است که توسط معمار معروف شهر بوستون، چارلز بولفینچ،طراحی شده است و نشان می دهد که چگونه ساکنان بیکن هیل که از طبقه مرفه جامعهبودند، در اینجا زندگی می کردند.

همچنین مجموعه ای از مبلمان و وسایل تزئینی و هنریمربوط به قرن های 16 تا 19 میلادی در اینجا به چشم می خورد. در بخش غربی بیکن هیل،خیابان چارلز قرار گرفته است که در آن بوتیک ها و مغازه ای قرار دارند که هنوز به سبکسنتی هستند و نیازهای مردم محله و همچنین بازدید نمایندگان را فراهم می نمایند.

میدان کوپلی

این میدان، به افتخار نقاش معروف، جان سینگلتون کوپلی، کوپلی نام گرفته است. میدانکوپلی، یک میدان عمومی در محله بک بی (Back Bay) بوستون، که توسطخیابان های بویلستون، کلارندون، سنت جیمز، و دارتموث احاطه شده است. این میدان یکنماد و لندمارک شهر بوستون به شمار می رود.میدان کوپلی،میدان اصلی محله بک بی می باشد که توسط ساختمان های قدیمی و فوق مدرن احاطه شدهاست.

معماری برجسته اطراف آن کلیسای ترینیتی است، که یک ساختمان ماسه سنگی قرمزرنگ است و توسط معمار معروف هنری هابسون ریچاردسون در سبک متمایز و خاص او، طراحیشده است.ترینیتی بهطور گسترده ای بهترین کار هنری هابسون در نظر گرفته می گردد. نقاشی های دیواری آنتوسط جان لافارژ اجرا شده است، و بسیاری از شیشه نقشینه های آن توسط ادواردبرن-جونز و ویلیام موریس اجرا شده است. در روبروی آن، فضای سبز و زمین چمنی به چشم می خورد که شما در آنجا می توانید ناهار خود را میلکنید و از فضا لذت ببرید.

در همسایگی آن کتابخانه عمومی بوستون می باشد که در سال1848 میلادی به عنوان اولین کتابخانه با بودجه عمومی در کشور تأسیس شده است. معمارچارلز مککیم طراحی کنونی ساختمان را در سال 1895 میلادی انجام داده است. به داخلکتابحانه بروید تا معماری باقی مانده از زمان رنسانس و نقاشی های دیواری جان سینگرسارجنت و ادوین ابی را تماشا کنید.

در ضلع سوم میدان کمیته بوستون، کوپلی پلازا هتل،قرار گرفته است که این سه ساختمان، با وجود دیوار شیشه ای یک آسمان خراش، یک منظره خیرهنماینده و جذاب ایجاد می نمایند. در بلوک پایینی خیابان بویلستون، خط سرانجام مسابقاتماراتن بوستون را خواهید دید، که هر سال در ماه آوریل در روز پاتریوت در آنجامسابقه برگزار می گردد. بالاتر از پریدنشال سنتر، یک مجتمع 32 هکتاری از آپارتمانها، مغازه ها، رستوران ها، و یک برج 52 طبقه به چشم می خورد. شما می توانید درطبقه 50 ام برج، روی عرشه مشاهده اسکای واک، به تماشای مناظر 360 درجه بوستونو اطراف آن بپردازید.

منبع: setare.com
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 537

به "معرفی جاذبه های گردشگری بوستون آمریکا" امتیاز دهید

2 کاربر به "معرفی جاذبه های گردشگری بوستون آمریکا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاذبه های گردشگری بوستون آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید