علاقمندان شیرازی فوتبال آدینه در خانه بمانند

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، خبرنگاران/فارس مسئول برگزاری رقابت های فوتبال کشوری در شیراز، طرفداران فوتبال در شیراز را به ماندن در خانه در روز برگزاری ملاقات تیم های فجرشهید سپاسی و استقلال تهران فراخواند.

علاقمندان شیرازی فوتبال آدینه در خانه بمانند

بهرام کرمدار در گفت و گو با خبرنگاران تاکید نمود: طبق دستور العمل های فدراسیون فوتبال که تحت نظارت ستاد کرونا به ما اعلام شده است، هنوز امکان حضور دیدنگران در استادیوم ها وجود ندارد. بنابراین از تمامی عزیزان علاقمند به دو تیم خواهشمندیم از تجمع پشت درب های استادیوم جدا خودداری نمایند تا بتوانیم میزبانی آبرومندانه ای داشته باشیم. ضمن اینکه این بازی به طور زنده برای علاقمندان پخش خواهد شد و مردم می توانند این ملاقات را در خانه دیدن نمایند.

وی گفت: درب های ورودی به وسیله نیروی انتظامی کنترل خواهد شد و بجز بازیکنان و عوامل تیم ها، مسئولان برگزاری مسابقه و خبرنگاران دارای آی دی کارت صادر شده از طرف هیئت فوتبال، شخص دیگری حق حضور در استادیوم را نخواهد داشت.

کرمدار اضافه کرد: آقای داوود رفعتی نماینده فدراسیون روز گذشته(سه شنبه) وارد شیراز شد و مجددا از شرایط استادیوم حافظیه بازدید کرد. در بازی قبلی که هفته گذشته برگزار گردید، با توجه به اینکه نخستین بازی لیگ رجحان ما پس از هشت سال بود، بعضی نواقص وجود داشت اما هم اکنون شرایط استادیوم مطلوب است. چمن استادیوم هم شرایط خوبی دارد و حالا کاور کشی هم روی آن اجرا شده تا روز آدینه در برترین شرایط مورد استفاده تیم ها قرار گیرد. ضمن اینکه ممکن است روز آدینه شاهد بارندگی هم باشیم اما انشالله مسئله ای برای برگزاری مسابقه وجود نخواهد داشت.

این مقام مسئول هیئت فوتبال فارس در سرانجام گفت : ما برای تیم شهرمان آرزوی موفقیت داریم اما فارغ از هر نتیجه ای که رقم بخورد، مهم ترین چیز برای مجموعه هیئت فوتبال، برگزاری آبرومندانه مسابقه است و امیدواریم تمامی عزیزان و بخصوص مردم با فرهنگ شیراز ما را در برگزاری با کیفیت مسابقه کمک نمایند.

به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فجرشهید سپاسی شیراز و استقلال تهران از هفته چهارم لیگ برتر، ساعت 16 روز آدینه 14 آبان ماه در استادیوم حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1113

به "علاقمندان شیرازی فوتبال آدینه در خانه بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقمندان شیرازی فوتبال آدینه در خانه بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید