طالبیان: مشکل داشتم و در انتخابی تیم ملی شرکت نکردم، دوست دارم روزی مربی تیم ملی شوم

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، پاروزن شاخص کایاک گفت: در مرحله بعدی تست انتخابی تیم ملی حتما شرکت می کنم و می خواهم در قهرمانی آسیا حضور داشته باشم.

طالبیان: مشکل داشتم و در انتخابی تیم ملی شرکت نکردم، دوست دارم روزی مربی تیم ملی شوم

احمدرضا طالبیان در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرکت نکردن در تست انتخابی تیم ملی قایقرانی آب های آرام اعلام کرد: مسئله ای برایم به وجود آمد بنابراین فکر کردم انتخابی تیم ملی شرکت نکنم بهتر است اما مرحله بعدی انتخابی که در بهمن برگزار می گردد، حتما شرکت می کنم.

طالبیان در پاسخ به این پرسش که به فکر حضور در قهرمانی آسیا است یا خیر، تاکید نمود: بله در قهرمانی آسیا شرکت می کنم. پس از آن به فکر شرکت در بازی های آسیایی هستم و می خواهم حتما باشم چون مدال کایاک دونفره را از بازی های آسیایی طلب دارم. من مدال همه رشته ها را گرفته ام به جز دونفره بنابراین حتما باید شرکت کنم.

ملی پوش قایقرانی در خصوص اولین تجربه مربیگری در لیگ برتر آب های آرام گفت: اولین تجربه ام بود اما فکر می کنم قدم اول را با تیم سپاهان خوب برداشتم. تیم نیز در دور رفت با 14 اختلاف امتیاز اول شد.

نماینده ایران در المپیک لندن در پاسخ به این پرسش که مربیگری سخت تر است یا ورزشکار حرفه ای بودن و به مربیگری در تیم ملی نیز فکر می نماید یا خیر، تاکید نمود: مربیگری احتیاج به تفکر زیادی دارد که چه ترکیبی چیده گردد و چه برنامه ای برای ورزشکاران در نظر گرفته گردد و واقعا سخت است. من خودم به عنوان یک ورزشکار چنین دغدغه هایی نداشتم کارم را می کردم و بقیه را به مربیان می سپردم. با توجه به اینکه قدم های اول را در مربیگری بر می دارم بنابراین برایم چالش برانگیز است.

او ادامه داد: به نظرم همانطور که هر ورزشکاری دوست دارد در تیم ملی باشد، هر مربی هم دوست دارد در تیم ملی کار کند بنابراین من نیز مستثنی از این قضیه نیستم.

او در پاسخ به این پرسش که چقدر سعی نموده به گونه ای با ورزشکاران قرارداد ببندد تا یاری اقتصادی به آنها گردد، توضیح داد: در جلسات با فدراسیون و حامیان اقتصادی سعی کردم تمام کار هایی که برای خودم انجام نشد را برای تیم انجام بدهم. حالا به جز نبی رضایی که ورزشکار درجه یکی است، تیم ما نفرات با سطح خیلی خاصی نداشت اما ترکیب ها خوب چیده شد و ورزشکاران نیز کار تیمی را به خوبی انجام دادند و توانستیم از تیم دانشگاه آزاد که نفرات خوب زیاد داشت، پیش بیفتیم. در دور برگشت هم اگر اتفاق خاصی نیفتد فکر می کنم اول شویم.

طالبیان در خصوص تاثیر پخش زنده بر افزایش کیفیت لیگ برتر گفت: فکر می کنم پخش زنده از دوره بعدی لیگ خیلی تاثیر گذار باشد و باعث گردد تا حامیان اقتصادی بیشتری ورود نمایند و این مسئله روی کیفیت مبالغ قرارداد ها هم موثر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 674

به "طالبیان: مشکل داشتم و در انتخابی تیم ملی شرکت نکردم، دوست دارم روزی مربی تیم ملی شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالبیان: مشکل داشتم و در انتخابی تیم ملی شرکت نکردم، دوست دارم روزی مربی تیم ملی شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید