لیگ برتر انگلیس، تساوی برایتون و وستهام با حضور 5 دقیقه ای جهانبخش

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، تقابل تیم های وستهام و برایتون در لیگ برتر انگلیس برنده نداشت و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

لیگ برتر انگلیس، تساوی برایتون و وستهام با حضور 5 دقیقه ای جهانبخش

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت 17:45 امروز (یکشنبه) با برگزاری دیداری بین دو تیم وستهام و برایتون پیگیری شد. این بازی که در ورزشگاه لندن برگزار می شد در نهایت با تساوی 2-2 و تقسیم امتیازات همراه شد.

شاگردان گراهام پاتر دو بار در این دیدار با گل های نیل موپی (44) و لویس دانک (70) از چکش ها پیش افتادند اما نتوانستند هر دو بار از فزونی خود دفاع کنند و دروازه شان توسط بن جانسون (60) و توماس سوچک (82) باز شد.

علیرضا جهانبخش، بال ایرانی برایتون در دقیقه 90 این بازی به جای نیل موپی به بازی آمد و تنها در پنج دقیقه وقت های تلف شده فرصت بازی پیدا کرد.

شاگردان دیوید مویس با این تساوی خانگی 22 امتیازی شدند و همچنان در رده دهم جدول هستند. برایتون هم 13 امتیازی شد و به رده شانزدهم صعود کرد.

در همین چارچوب امشب دو دیدار دیگر برگزار می شود که بر این اساس از ساعت 20 لیورپول، مدعی قهرمانی در آنفیلد به مصاف وست برومویچ می رود و در دیدار پایانی هفته هم از ساعت 22:45 ولورهمپتون از تاتنهام میزبانی می کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 655

به "لیگ برتر انگلیس، تساوی برایتون و وستهام با حضور 5 دقیقه ای جهانبخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، تساوی برایتون و وستهام با حضور 5 دقیقه ای جهانبخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید