طراحی سر در ورودی ویلا: سهمیه آبیاری باغ های همدان قطع می گردد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان از قطع شدن سهمیه مورد احتیاج آبیاری باغ ها از ابتدای مهر ماه اطلاع داد.

طراحی سر در ورودی ویلا: سهمیه آبیاری باغ های همدان قطع می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی سر در ورودی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگار از ، فرزانه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با تأکید بر لزوم برنامه ریزی اصولی برای برطرف مشکل کمبود آب استان همدان افزود: در حالی که چند روزی به سرانجام سال آبی جاری باقی نمانده آمار نشان می دهد استان همدان بیش از 50 درصد کاهش بارندگی در یک سال گذشته داشته است.

او گفت: این مقدار کاهش بارندگی در چند سال گذشته کم سابقه و موجب ایجاد مشکلاتی در حوزه کشاورزی، صنعت و حتی تأمین آب آشامیدنی این استان شده است.

فرزانه بیان نمود: با وجود کاهش بارندگی و ایجاد بحران کم آبی، باید با برنامه ریزی دقیق از این بحران سخت عبور کنیم و برطرف این مشکل را جدی بگیریم.

او با اشاره به اینکه تا یکی دو ماه آینده از بارش های پاییزی خبری نیست، افزود: منابع آبی استان همدان محدود است و باید با مدیریت دقیق این مقدار آب ذخیره شده در پشت سد ها را تا زمان بارش نزولات آسمانی مدیریت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان یادآور شد: مدیریت مصرف باید به صورت دقیق برنامه ریزی و اجرا گردد و همه راه های صرفه جویی را انجام دهیم.

فرزانه تاکید نمود: با توجه به بحران کم آبی و به منظور اولویت بندی مصارف آب، سهمیه مورد احتیاج آبیاری باغ ها از ابتدای مهر ماه قطع می گردد.

او با اشاره به اینکه باید از سهمیه آب مورد احتیاج آبیاری باغ ها برای مصرف آب آشامیدنی استفاده گردد، گفت: نحوه سهمیه بندی و ساعت های سهمیه بندی آب آشامیدنی هر شهر هم باید با نظر فرمانداری و شورای تامین مشخص گردد.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1043

به "طراحی سر در ورودی ویلا: سهمیه آبیاری باغ های همدان قطع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سر در ورودی ویلا: سهمیه آبیاری باغ های همدان قطع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید