رونمایی رسمی از گوشی ریلمی GT Neo 3

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، طراحی گوشی Realme GT Neo 3 و تعیینات این دستگاه افشا شده؛ اما با این حال تاریخ دقیق عرضه این گوشی هنوز به وسیله این شرکت تعیین نشده است.

رونمایی رسمی از گوشی ریلمی GT Neo 3

به گزارش خبرنگاران، طراحی Realme GT Neo 3 رسما معرفی گردید. با این که تاریخ عرضه این گوشی رسما اعلام نشده است، ولی انتظار می رود این گوشی در اواخر این ماه میلادی در چین عرضه گردد. از مهمترین مشخصات گوشی Realme GT Neo 3 می توان به پردازنده Dimensity 8100، پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی و سیستم دوربین سه گانه اشاره نمود.

مشخصات گوشی Realme GT Neo 3 پیش از این منتشر شده بود. طبق گزارش های قبلی این گوشی با پردازنده MediaTek Dimensity 8100 و پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی عرضه می گردد. معاون برند ریلمی، Madhav Sheth، گفته است که GT Neo 3 در نیمه دوم سال 2022، یعنی پس از ماه ژوئن، رونمایی خواهد شد. با این حال، به نظر نمی رسد که عرضه این مدل در بازار چین زیاد طول بکشد، زیرا مدیر ارشد اجرایی این شرکت، Xu Qi Chase، رسماً طراحی GT Neo 3 را به اشتراک گذاشته و پیش بینی نموده است که عرضه در اواخر این ماه انجام می گردد. البته این خبر فقط شامل عرضه در بازار چین می گردد و احتمالا عرضه جهانی این گوشی در نیمه دوم سال 2022 (تابستان و پاییز 1401) انجام گردد.

پوستر تبلیغاتی برند ریلمی نشان می دهد که این گوشی دارای یک جزیره دوربین مستطیلی در پنل پشتی است که دارای سنسور های دوربین سه گانه و فلاش LED می باشد. به نظر می رسد دوربین این گوشی از قابلیت OIS (لرزش گیر اپتیکال تصویر) نیز پشتیبانی خواهد نمود. رنگ های گوشی هنوز افشا نشده است. اما انتظار می رود که این گوشی در چندین نسخه با رنگ های مختلف و گزینه های متفاوت رم و حافظه داخلی در دسترس باشد.

مشخصات کلیدی گوشی Realme GT Neo 3 نیز افشا شده است. این گوشی دارای یک پنل 6.7 اینچی 10 بیتی AMOLED دارای گواهینامه +HDR10، نرخ رفرش 120 هرتزی و سوراخ پانچ برای دوربین سلفی است. تایید شده است که این گوشی مجهز به مدیاتک Dimensity 8100 همراه با پردازنده گرافیکی ARM G610 MC 6 می باشد. بعلاوه گفته می گردد که این دستگاه تا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد که به وسیله کارت microSD قابل ارتقا است. این گوشی احتمالاً رابط کاربری Realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید 12 که از پیش نصب شده است، را اجرا می نماید.

در خصوص دوربین های گوشی Realme GT Neo 3 نیز می دانیم که دارای سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی است. این سیستم شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی با قابلیت OIS، سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی می گردد. بعلاوه گفته می گردد که یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های ویدیویی در نظر گرفته شده است. در خاتمه باید اضافه کنیم که این دستگاه دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که با شارژ سریع 150 واتی انرژی گوشی را تامین می نماید.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1285

به "رونمایی رسمی از گوشی ریلمی GT Neo 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی رسمی از گوشی ریلمی GT Neo 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید