تور ارزان اروپا: نکات سفر به اروپا که برای هر مسافری حیاتی است

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، نکات سفر به اروپا | Travel Tips to Europe

تور دور اروپا یکی از جالب ترین سفرهایی است که هر شخصی می تواند در طول زندگی اش تجربه کند. زمانی که شما در قاره سبز هستید می توانید جاذبه هایی از ایفل در پاریس تا آکروپولیس در یونان را ببینید و حتی طبیعت گردی های متنوع داشته باشید. با اینکه تماشا همه جاذبه ها در طول یک زمان معین امکان پذیر نیست اما با دانستن این نکات سفر به اروپا مطمئن باشید که برترین استفاده را از این سفر به دست خواهید آورد. خبرنگاران در ادامه نکات سفر به اروپا را برایتان آورده است؛ با ما همراه باشید.

تور ارزان اروپا: نکات سفر به اروپا که برای هر مسافری حیاتی است

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

  • از سفر کردن در فصل پرتوریست (High Season) اجتناب کنید.

اگر شما همزمان با دیگران به اروپا سفر می کنید، صف های طولانی و مکان های توریستی شلوغ در انتظار شما هستند و سفر شما را کمی ناخوشایند می نماید. تابستان فصل پرتوریست در اروپا است و تعداد زیادی از خانواده ها از مزایای مدرسه نرفتن بچه برای سفر استفاده می نمایند. برنامه ریزی سفر خود را در زمان های کم توریست بگذارید تا علاوه بر جمعیت کمتری که در جاذبه ها وجود دارد، از جمله قیمت های مقرون به صرفه تری برای هزینه های پرواز و هتل ها بهره مند شوید. سفرهای زمستانی به شما اجازه می دهد تا در بزرگترین اماکن توریستی، زمانی حضور پیدا کنید که خیلی خلوت هستند؛ البته اما باید با هوای سردتر مبارزه کنید. مسافرت های پاییز و بهار تا حدودی شلوغ تر خواهند بود، اما شما می توانید شانس بیشتری برای پیدا کردن آب و هوای دلپذیر داشته باشید.

  • از تورهای پیاده روی بهره ببرید.

تورهای پیاده روی برای توریستان خارجی تعبیه شده اند که اغلب رایگان هستند. استفاده از این تورها، روز اولی که در یک شهر اروپایی هستید، روش خوبی برای کشف شهر، آشنایی با آن و افزایش اطلاعات در خصوص تاریخ و نقاط مهم است. راهنمای این تورها توصیه های مفیدی به شما خواهند کرد که سفرتان را لذت بخش تر می نماید. علاوه بر آن شما ممکن است دوستانی هم پیدا کنید که ادامه سفرتان را با آن ها بگذرانید.

  • از برنامه ریزی های بیش از حد خودداری کنید.

برنامه ریزی تک تک لحظاتی که در سفر هستید شما را نگران نموده و به شما استرس می دهد زیرا می خواهید که دقیقا طبق برنامه ای که از قبل تهیه نموده اید، پیش بروید. هرچقدر هم که شما برنامه ریزی دقیقی داشته باشید، تاخیرات پیش بینی نشده رخ خواهند دارد و نقشه شما را خراب می نمایند. اما یک برنامه انعطاف پذیر می تواند آزادی عمل به شما بدهد و اگر مثلا یک موزه را به میزان کافی مجذوب کننده ندیدید، می توانید تغییری در برنامه دهید و به طول کل به بخش دیگری از شهر بروید.

  • در مغازه های کوچک خرید کنید.

اگر خرید کردن یکی از محبوب ترین فعالیت های شما در طول سفر است، نکات سفر به اروپا به شما می گوید که جای خوبی را برای اینکار انتخاب نموده اید. اما نکته مهم اینجاست که اگرچه فروشگاه های معرف و بزرگ هیجان انگیزترند، اما بهتر است خرید خود را از فروشگاه های محلی و مغازه های کمتر شناخته شده انجام دهید تا هم به چرخش مالی محلی یاری نموده و از قیمت هایی پاین تری بهره مند شوید.

  • زبان محلی را یاد بگیرید.

در شهرهای توریستی معمولا همه افرادی که در خدمات کار می نمایند، به زبان انگلیسی مسلط هستند. با این حال یاد گردن چند واژه و اصطلاح در زبان کشور (مانند سلام، خداحافظ، قیمت این چند است و …) به شما یاری می نماید تا با مردم بومی مقصدتان ارتباط بهتری برقرار کنید. قطعا منظورمان این نیست که شما کاملا زبان یک کشور را یاد بگیرید بلکه ما می خواهیم که با دانستن چند اصطلاح کاربردی، هم کارتان راحتتر پیش رود و هم اینکه مردم محلی متوجه شوند که شما برای آن ها احترام قائل هستید.

  • شهرهای کوچک را از قلم نیاندازید.

اگر در شهرهای بزرگی که پر از جاذبه های توریستی است بمانید، مطمئن باشید که جمعیت زیادی آنجا هستند و بعلاوه قیمت غذا و اقامت بالاتر است. ما اصلا این کار را نهی نمی کنیم اما به نظرمان برای تجربه ای متفاوت سعی کنید که به شهری کوچک در اطراف شهرهای بزرگ رفته و زندگی واقعی مردم آن کشور را در آنجا کشف کنید. در این شهرها بدون شک اقامتگاه های مقرون به صرفه تر و بعلاوه غذاهای فوق العاده محلی که قیمت چندانی ندارند، پیدا خواهید کرد.

  • بلیط ها را از قبل تهیه کنید.

اگر روزتان پر از جاذبه هایی است که حتما باید از آن ها تماشا کنید، پیشنهاد می کنیم که بلیط آن ها را از قبل تهیه کنید. این کار چه به صورت آنلاین انجام گردد، چه به وسیله هتل یا دیگر روش ها باعث می گردد که از صف های طولانی خرید بلیط آزاد شده و به راحتی وارد جاذبه مورد نظر خود شوید.

  • غذای محلی بخورید.

اگر خیلی اهل غذا خوردن های ماجراجویانه نیستید، ممکن است وسوسه شوید در رستوران های زنجیره ای یا در مکان هایی که غذای آشنا دارند، غذا بخورید. اما با چشم پوشی از غذاهای محلی، شما بخش زیادی از تجربه سفر را از دست خواهید داد. پیشنهاد می کنیم که حتما از غذاهای محلی میل کنید تا حس و حال مقصدتان را بهتر درک کنید. مثلا دلتان می آید به ایتالیا بروید و پاستا یا پیتزای ایتالیایی میل نکنید؟ یا وقتی که در اسپانیا هستید، تاپاس نخورید؟

  • زمانی طولانی را در یک مقصد سپری کنید.

هنگامی که شما به اروپا سفر می کنید، ممکن است وسوسه شوید که برنامه خود را تا آنجا که ممکن است طوری بچینید که شهرها و جاذبه های بیشتری ببینید. اگر چه این ممکن است به شما یاری کند از تعداد قابل توجهی از تماشای بازدید کنید، اما شما فرصت زیادی برای نشستن و لذت بردن از لحظه ای خاص را به دست نخواهید آورد. به جای آن، نکات سفر به اروپا می گوید که شما می توانید طوری برنامه خود را بچینید که چند روز در مقاصد محدودی اقامت داشته باشید. با این کار هم جاذبه های معروف را می بینید و هم می توانید از نقاطی تماشا کنید که خود مردم محلی آن را ترجیح می دهند.

منبع: travelversed.co

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1215

به "تور ارزان اروپا: نکات سفر به اروپا که برای هر مسافری حیاتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: نکات سفر به اروپا که برای هر مسافری حیاتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید