رئیس صنف چلوکبابی و تالار های پذیرایی قزوین سرپرست نوجوانان والیبال شد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، چندی پیش مسعود آرمات به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران انتخاب شد. وی همزمان سرمربی تیم باشگاهی شهرداری قزوین هم بود و هم اکنون به کار خود در این تیم هم ادامه می دهد.

رئیس صنف چلوکبابی و تالار های پذیرایی قزوین سرپرست نوجوانان والیبال شد

آرمات برای انتخاب اعضای کادر فنی تیم ملی نوجوانان از سرپرست شروع کرد و رضا (علی) عسگری که پیش از این سرپرست تیم والیبال شهرداری قزوین بود را به فدراسیون والیبال معرفی کرد. گفته می گردد عسگری از سوی فدراسیون هم تایید شده و قرار است به عنوان سرپرست تیم نوجوانان کارش را شروع کند.

مسعود آرمات، این خبر را تایید کرد و گفت: عسگری سابقه خود در این زمینه دارد و امیدوارم بتواند به تیم ملی یاری کند.

شاید برای اهالی والیبال جالب باشد بدانند که رضا (علی) عسگری کیست و چه رزومه ای دارد. او رئیس ناحیه شهری مینودر و رئیس اتحادیه صنف چلوکبابی و تالار های پذیرایی قزوین است. عسگری به عنوان سرپرست تیم والیبال شهرداری قزوین فعالیت می نماید و حالا مسعود آرمات، سرمربی تیم شهرداری قزوین، وی را به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان انتخاب نموده است.

نوجوان ایران سابقه قهرمانی دنیا را دارد و پیش از این افرادی همچون علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست در این تیم فعالیت می کردند. همچنین مدتی هم با حکم احمد ضیایی، محمد منصوری سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان ایران شد. منصوری از جمله بازیکنان پیشین تیم ملی والیبال ایران است که نزدیک به یک دهه پیراهن تیم ملی والیبال ایران را بر تن نموده است.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید که ملاک و معیار فدراسیون والیبال برای انتخاب عسگری به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان چه بوده است و آیا او می تواند به خوبی از پس کار های مدیریتی این تیم برآید یا اتفاقات دیگری برای نوجوانان ایران در راه خواهد بود؟

منبع: فرارو
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 650

به "رئیس صنف چلوکبابی و تالار های پذیرایی قزوین سرپرست نوجوانان والیبال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس صنف چلوکبابی و تالار های پذیرایی قزوین سرپرست نوجوانان والیبال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید