دریافت گواهی سلامت برای همه دانشجویان الزامی نیست

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، مدیر پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس گفت: دانشجویان فاقد علائم مشکوک، نیازی به ارائه گواهی سلامت برای حضور در محیط آزمایشگاه ها ندارند.

دریافت گواهی سلامت برای همه دانشجویان الزامی نیست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در مقطع دکترا در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تربیت مدرس ، جعفریان مدیر پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس گفت: دانشجویان فاقد علائم مشکوک، نیازی به ارائه گواهی سلامت برای حضور در محیط آزمایشگاه ها ندارند.

وی درباره ارائه گواهی سلامت دانشجویان اضافه کرد: دستورالعمل آغاز فعالیت های پژوهشی دانشجویان دارای جنبه های مختلف است. در بخش مربوط به حضور دانشجویان در محیط آزمایشگاه، دانشجویان هر روز فرم خود اظهاری سلامت را تکمیل می نمایند و فقط دانشجویان دارای علایم مشکوک باید گواهی سلامت ارائه نمایند.

جعفریان با اشاره به اینکه قرار است مفاد این پروتکل در شورای پژوهشی که ششم اردیبهشت ماه برگزار می گردد آنالیز و نهایی گردد؛ توضیح داد: فقط دانشجویانی که در اظهارات خود علائم مشکوکی را گزارش نمایند می بایست از مرکز بهداشت و درمان دانشگاه گواهی سلامت دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 199

به "دریافت گواهی سلامت برای همه دانشجویان الزامی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت گواهی سلامت برای همه دانشجویان الزامی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید