خبرنگاران تعداد بستری شدگان کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد کاهش چشمگیر یافت

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، مشهد- خبرنگاران- رییس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد گفت: تعداد بستری شدگان کرونا در این بیمارستان با بیشترین پذیرش مبتلایان به بیماری کووید 19 در خراسان رضوی هم اکنون کاهش چشمگیری یافته است.

خبرنگاران تعداد بستری شدگان کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد کاهش چشمگیر یافت

دکتر علی خرسند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: با توجه به رعایت محدودیت های کرونایی تعداد مبتلایان این بیماری به طور محسوس و قابل توجهی در مشهد کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: بیمارستان امام رضا(ع) و اورژانس عدالتیان این بیمارستان یکی از شلوغ ترین مراکز در زمینه پذیرش کرونا بوده اند که با کاهش تعداد مبتلایان به شرایط عادی و قبل بیماری بازگشته اند.

رییس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد گفت: هم اکنون بیمارستان امام رضا(ع) مانند سایر بیمارستانهای مشهد یک بخش ویژه بیماران کرونایی دارد که مبتلایان به بیماری کووید 19 در این بخش تحت مداوا قرار می گیرند.

خرسند دورهمی های خانوادگی را مهمترین عامل در ابتلا به ویروس کرونا مطرح نمود و افزود: امید است با رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از تجمع های کوچک و بزرگ به زودی شاهد شکست زنجیره انتقال و از بین رفتن ویروس منحوس کرونا باشیم.

بیمارستان 610 تختخوابی امام رضا (ع) مشهد از ابتدای شیوع کرونا یکی از مراکز ویژه درمان بیماری کووید 19 در مشهد و خراسان رضوی بوده است.

80 درصد از جمعیت 6 میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و به بقیه جمعیت این استان توسط دانشکده و دانشگاه های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت حیدریه، تربت جام و نیشابور خدمات رسانی می شوند.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت 132 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به بیماری کووید 19 طی 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 54 هزار و 946 تن رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 659

به "خبرنگاران تعداد بستری شدگان کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد کاهش چشمگیر یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد بستری شدگان کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد کاهش چشمگیر یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید