جعفری: حمیداوی تنهاست، پدیده احتیاج به حمایت مسئولان استانی دارد، بازی مقابل تیم های نکونام سخت است

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد تأکید کرد این تیم برای موفقیت احتیاج به حمایت مسئولان استانی دارد و با اولین برد شرایط بهتری پیدا می نماید.

جعفری: حمیداوی تنهاست، پدیده احتیاج به حمایت مسئولان استانی دارد، بازی مقابل تیم های نکونام سخت است

رحمان جعفری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازی سختی داشتیم و می دانستیم آنها برای برد بازی می نمایند. ما در بازی با سپاهان هم در نیمه اول خوب دفاع کردیم، ولی در بازی با پرسپولیس عملکرد بهتری داشتیم و خدا را شکر که یک امتیاز گرفتیم. با آمدن سیدعباسی و سلمان تاجدار شرایط تیم ما بهتر شده است و این امید را داریم که هفته به هفته عملکرد فنی بهتری داشته باشیم. تساوی برابر پرسپولیس می تواند روحیه تیمی ما را برای باز های بعدی بیشتر کند.

وی در خصوص عدم پیروزی تیمش در 14 هفته گذشته توضیح داد: ما از این موضوع احساس خوبی نداریم و قطعاً در ناکامی تیم مان مقصر هستیم. امیدوارم در ادامه بازی ها نتایج خوبی بگیریم و اگر اولین برد را به دست بیاوریم قطعاً شرایط بهتر خواهد شد. در حال حاضر آقای حمیداوی مالک تیم است، ولی ایشان تنهاست و پدیده احتیاج به حمایت مسئولان استانی هم دارد تا بتواند شرایط بهتری پیدا کند. امیدوارم مسئولان هم به پدیده یاری نمایند.

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد راجع به بازی بعدی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: من با جواد نکونام کار کردم و باید بگویم که بازی برابر تیم های این مربی بسیار سخت است، چون تیم های نکونام در دفاع و حمله انسجام خوبی دارند. ما برای امتیاز گرفتن به اهواز می رویم و امیدوارم به هدف مان برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1198

به "جعفری: حمیداوی تنهاست، پدیده احتیاج به حمایت مسئولان استانی دارد، بازی مقابل تیم های نکونام سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعفری: حمیداوی تنهاست، پدیده احتیاج به حمایت مسئولان استانی دارد، بازی مقابل تیم های نکونام سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید