همه دوست داشتند پرسپولیس قهرمان گردد نه سپاهان

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، رقابت های هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال پنجشنبه هفته جاری پیگیری می گردد تا تکلیف تیم قهرمان و تیم هایی که سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را می گیرند تعیین گردد. رقابت بین تیم ها در حالی به هفته پایانی کشیده شده است که نفت مسجد سلیمان سقوط قطعی به لیگ یک داشته است، اما رقابت برای تیم دوم سقوط کننده بین صنعت نفت آبادان و مس کرمان ادامه دارد.

همه دوست داشتند پرسپولیس قهرمان گردد نه سپاهان

محسن خلیلی مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به شرایط تیم ها در فصل جاری مسابقات فوتبال باشگاهی درباره رقابت پرسپولیس و سپاهان در بازی انتهای برای کسب جام قهرمانی و بعلاوه افت کیفی گلزنان لیگ برتر صحبت کرد که در پی می خوانید:

بازی انتهای مجذوب نماینده است

خلیلی با اشاره به رقابت دو تیم بالای جدول برای کسب قهرمانی بیست و دومین دوره بازی های لیگ برتر گفت: هر روز به ملاقات چند سال پیش که خودم با پیراهن پرسپولیس در بازی آخر لیگ برتر مقابل سپاهان بازی کردیم فکر می کنم (در زمان سرمربیگری افشین قطبی). در آن بازی سه امتیاز را می خواستیم و یک بازی کاملاً فینال گونه بود. اینقدر خوب بودیم که من فکر می کنم نه تنها پرسپولیسی ها که هواداران خیلی از تیم های دیگر هم دوست داشتند ما قهرمان شویم. انرژی و دعای خیر آن ها یاری کرد تا به جام برسیم. حالا هم فکر می کنم دو فینال برای یک جام برگزار می گردد.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: همین شرایط برای فوتبال باشگاهی نیز مجذوب نمایندهیت دارد. وقتی هیجان تا ثانیه آخر ادامه پیدا کند نگاه همه را هم به خود جلب خواهد نمود تا مردم برای چند روز فارغ از مشغله ها با فکر فوتبال خوش باشند.

تمرکز مستطیلی پرسپولیس

او درباره دلایل سبقت پرسپولیس پس از پیروزی در دربی مرکز و افزایش شانس قهرمانی این تیم تاکید نمود: وقتی بازی های بزرگ را می برید منتظر لغزش های کوچک می مانید تا به خواسته تیمی برسید. تمرکز پرسپولیس در دور برگشت کاملاً در زمین مسابقه بود. این تیم در مستطیل سبز به فکر پیروزی بود و دیگر به حاشیه ها کاری نداشت. همین امر یاری کرد تا پرسپولیس به صدر جدول برسد.

خلیلی ادامه داد: نه تنها پرسپولیس در مسیر قهرمانی نهاده شد بلکه حاشیه های درون تیمی بقیه رقیبان هم یاری کرد تا حالا این تیم بیشترین شانس را برای کسب جام داشته باشد. تمرکز ذهنی پرسپولیس با اتحاد آن ها برای قهرمانی همراه شد. کسی بزرگ تر از نام باشگاه نیست و هر کس کار خودش را با توضیح وظایفی که در نظر گرفته شده است دنبال می نماید.

مهاجمان یک هفته فرصت دارند

آقای گل پیشین لیگ برتر فوتبال با انتقاد از آمار پایین گلزنی مهاجمان تاکید نمود: قبول دارم مهاجمان به خوبی نتوانستند بازدهی ایده آل و کاملی داشته باشند، اما نمی توان فشار گلزنی را فقط روی دوش آن ها انداخت. باید مجموعه تیمی را در نظر گرفت. یک مهاجم باید در موقعیت های گلزنی قرار بگیرد و تمام نماینده باشد که بتواند آمار گلزنی خوبی هم کسب کند. به هر حال یک هفته دیگر فرصت وجود دارد تا شاید استعداد های فوتبالی در گلزنی خودنمایی نمایند. می توان پس از انتها بازی های فصل جاری لیگ برتر درباره آن صحبت تخصصی کرد.

او درباره ناکارآمدی مهاجمان خارجی فصل جاری پرسپولیس گفت: فکر می کنم بهتر است این موضوع را به انتها لیگ موکول کنیم.

نقش یحیی در موفقیت پرسپولیس

خلیلی با اشاره به تأثیر مستقیم افکار یحیی گل محمدی در بازگشت پرسپولیس به مسیر قهرمانی توضیح داد: او بخش بسیار بزرگ از این جریان است. گل محمدی به خوبی تیمش را جمع و جور کرد و نگذاشت آن ها نا امید شوند. یحیی خیلی خوب با بازیکنان ارتباط برقرار می نماید. اتحاد بین آن ها نیز فوق العاده است. هیچکس برای خودش بازی نمی نماید و همه به فکر منافع تیم هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 25 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1402 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1486

به "همه دوست داشتند پرسپولیس قهرمان گردد نه سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه دوست داشتند پرسپولیس قهرمان گردد نه سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید