جزئیات آزمون استخدامی شهرداری قم

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، سرپرست اداره کل منابع انسانی شهرداری قم گفت: 1855 نفر در آزمون استخدامی شهرداری قم با هم رقابت می نمایند.

جزئیات آزمون استخدامی شهرداری قم

علی اصغر آمده،سرپرست اداره کل منابع انسانی شهرداری قم با اشاره به آزمون استخدامی شهرداری قم گفت: با توجه به بازنشستگی و خروج تعدادی از نیرو های شهرداری طی چند سال گذشته و توسعه فعالیت های مدیریت شهری، احتیاج به نیروی های متخصص در بعضی رشته های شغلی به عنوان یک ضرورت مطرح بوده و شهرداری همیشه پیگیر اخذ مجوزات لازم در این خصوص بوده است که با پیگیری های انجام شده از وزارت کشور امکان جذب 50 نفر به صورت قرارداد کار تعیین برای 16 عنوان رشته شغلی به وسیله برگزاری آزمون برای شهرداری قم فراهم گشت که تعداد 20 نفر از افرادی که به وسیله این آزمون جذب می شوند در فعالیت های مربوط به حوزه قطار شهری و 30 نفر دیگر در سایر بخش های شهرداری به کارگیری خواهند شد.

او در ادامه از ثبت نام 1855 نفر در این آزمون اطلاع داد و اضافه نمود: بیشترین تعداد متقاضی برای رشته شغلی مهندس راه و ساختمان و کمترین تعداد متقاضی در رشته شغلی کارشناس بهداشت حرفه ای است.

سرپرست اداره کل منابع انسانی شهرداری قم، تاریخ برگزاری آزمون را روز آدینه 11 آذرماه گفت و گفت: محل برگزاری آزمون نیز هنگام توزیع کارت آزمون به داوطلبان اعلام خواهد شد.

آمده گفت: این آزمون به وسیله مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از مراکز واجد صلاحیت برگزاری آزمون های استخدامی در دو بخش عمومی و تخصصی با رعایت استاندارد ها و دستورالعمل های مربوطه برگزار می شود و شهرداری صرفاً ناظر بر فرایند برگزاری آزمون خواهد بود و هیچ دخالتی در طراحی سؤالات و برگزاری آزمون نخواهد داشت.

او توضیح داد: پس از اعلام نتایج آزمون، از میان بالاترین نمرات به تعداد سه برابر ظرفیت هر رشته شغلی متناسب با سهمیه های مربوطه برای مصاحبه معرفی می گردند و نفرات نهایی به تعداد یک برابر ظرفیت هر رشته شغلی از میان بالاترین نمرات نهایی که تجمیعی از نمره آزمون با وزن 70 درصد و نمره مصاحبه با وزن 30 درصد است انتخاب خواهند شد.

خبرنگاران قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آذر 1401 بروزرسانی: 4 آذر 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1410

به "جزئیات آزمون استخدامی شهرداری قم" امتیاز دهید

1 کاربر به "جزئیات آزمون استخدامی شهرداری قم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات آزمون استخدامی شهرداری قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید