جریمه خودرو های دارای شیشه دودی نامتعارف پابرجاست

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، رئیس پلیس راهور شهرستان میانه گفت: جریمه خودرو های دارای شیشه دودی نامتعارف بر اساس مصوبه دیوان عدالت اداری پابرجاست و لغو نشده است.

جریمه خودرو های دارای شیشه دودی نامتعارف پابرجاست

خبرنگاران تبریز - محمدحسین ساعد یگانه با اشاره به گلایه و اعتراض بعضی از شهروندان به جریمه کردن خودرو هایی که از برچسب دودی در شیشه های خودروهایشان استفاده نموده و به وسیله مأموران هدایت و رانندگی جریمه می شوند، گفت: با توجه به مصوبه دیوان عدالت اداری در مورد جریمه خودرو های شیشه دودی مبلغ جریمه این شیشه ها 52 هزار و 500 تومان در کلانشهر ها و 31 هزار و 500 تومان در دیگر شهرهاست.

افسران در برخورد با شیشه های دودی می توانند بار ها جریمه نمایند، یعنی ممکن است یک خودرویی در یک چهارراه جریمه گردد و در چهارراهی دیگر نیز اگر مامور پلیس آن را مشاهده کند، باز می تواند آن را جریمه کند و محدودیتی در دفعات جریمه وجود ندارد.

اگر خودرو به هر دلیلی توقیف گردد، باید هنگام ترخیص شیشه را هم اصلاح کند.

مسوولان و افراد دارای رده حفاظتی سازمان ها و ادارات خاص می توانند پس از اخذ مجوز از اداره راهور، از شیشه دودی استفاده نمایند.

معیار تشخیص دودی بودن یا نبودن برعهده مأموران هدایت و رانندگی است و معین ضابطه 3 متری مجاز نیست.

افراد دارای شیشه دودی غیراستاندارد عامل تخلف هستند و در تمام کشور ها هم با این موضوع برخورد می گردد و شیشه های دودی استاندارد و متعارف که فراوری کارخانه باشد؛ مسئله ای ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1235

به "جریمه خودرو های دارای شیشه دودی نامتعارف پابرجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه خودرو های دارای شیشه دودی نامتعارف پابرجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید