توقف واکسیناسیون با جانسون اند جانسون در اسلوونی بعد از فوت یک زن جوان

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، دولت اسلوونی بعد از مرگ یک زن جوان 20 ساله بعد از تزریق واکسن آمریکایی جانسون اند جانسون، استفاده از آن را متوقف کرد.

توقف واکسیناسیون با جانسون اند جانسون در اسلوونی بعد از فوت یک زن جوان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه دی سایت آلمان، بعد از مرگ یک جوان 20 ساله بعد از تزریق واکسن آمریکایی جانسون اند جانسون دولت اسلوونی استفاده ازاین واکسن را متوقف کرد. وزارت بهداشت اسلوونی اظهار داشت که این زن بر اثر خونریزی مغزی و ترومبوز جان خود را از دست داد.

این وزارتخانه اظهار داشت که واکسیناسیون با واکسن جانسون اند جانسون تا روشن شدن همه جزئیات پرونده متوقف می گردد.

تا به حال حدود 120 هزار دوز از این این واکسن آمریکایی که یک دوز از تزریق آن برای مصونیت کامل در برابر کرونا کافی است در اسلوونی تزریق شده است. اسلوونی تا به حال 48 درصد از ساکنان خود را واکسینه نموده و یکی از کشورهای با پایین ترین اندازه واکسیناسیون در اتحادیه اروپا است. از این رو دولت اسلوونی اعلام نموده که از ماه اکتبر واکسیناسیون برای همه شاغلان بخش های دولتی اجباری است.

در اعتراضاتی علیه اقدامات کرونایی در مرکز اسلوونی معترضان برای ادای احترام به این قربانی تزریق واکسن یک دقیقه سکوت کردند.

معترضان بنرهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود فاشیسم کرونایی را متوقف کنید. آن ها خواهان حقوق برابر برای افراد واکسینه شده و واکسینه نشده بودند. پلیس با هلیکوپتر سعی کرد این تجمعات را تحت کنترل درآورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1059

به "توقف واکسیناسیون با جانسون اند جانسون در اسلوونی بعد از فوت یک زن جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف واکسیناسیون با جانسون اند جانسون در اسلوونی بعد از فوت یک زن جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید